Skocz do zawartości

arabella

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW316ti compakt E46 2002r.

Osiągnięcia arabella

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. mechanicy wiedzą tylko .......zreszta chyba sami wiecie:) a mi chodzi o to : 1. czy aby wymienić ten oring wystarczy odkęcić śrubki od tego bagnetu i wyjdzie on sam z miski olejowej(próbowałam i nie chce wyjść, chyba że coś nie odręciłam...) 2. czy jest możliwe, żeby ten oring przepuszczał przez to, że bagnet jest troszke wgnieciony i nie ma on wspólnej płaszczyzny z oringiem?
  2. ....W nawiązaniu do Pana odpowiedzi informuję, że nie jestem specem od mechaniki samochodowej-bo inaczej bym nie pisała o pomoc na forum:) jeżeli ktoś chce mi pomoc a nie wie o czym pisze to proszę zadać pytanie! A tak na marginesie to jestem kobietą....:)
  3. Witam! Mój problem to taki, że cieknie mi olej przez oring-ten który łączy bagnet z miską olejową. Mój mechanik twierdzi, że prawdopodobnie jest krzywy bagnet i dlatego ten oring pod wpływem temperatury przekrzywia się...???...inny twierdzi, że może to być ten gwint w misce olejowej uszkodzony...??? W sumie tak naprawdę to nie wiem dlaczego ten oring przepuszcza tzn. sie przekrzywia!?! Proszę może ktoś ma rysunek jak się wymienia ten oring??? POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.