Witajcie. Posiadam BMW E90 rocznik 2006. 85000km Auto kupilem w BMW Polska Wroclaw ktore stalo 1 rok w BMW Munchen z a pozniej uzytkowane 15.000 km przez pracownika fabryki. Usterki 1)Po 70tys popsul sie centalny zamek. Nie moglem auta otworzyc z kluczyka. Serwis mnie chyba oszukal biorac 300zl za zlutowanie jakiegos ukladu. Okazalo sie ze problem jest w wymianie bezpiecznika. 2)Po 70tys takze zaczal wlaczac sie czujnik od filtra czasteczek stalych. Serwis BMW stwierdzil ze koszt nowej 4000zl. Zasugerowali ze trzeba przejechac dluga trase 600km aby filtr sie sam oczyscil. Zrobilem tak . Czujnik juz nic nie pokazywal. Na wszelki wypadek w serwisie wyczyscili mi filtr czasteczek chemia specjalinie do tego stworzona 3)Po 80tys na autostradzie samochod zaczal zwalniac do 40km/h. Przyspieszanie powodowalo pisk w silniku. Okazalo sie ze trzeba wymienic turbosprzezarke. Regeneracja 1500zl . Nowa w serwisie 5500zl. Wybralem oferte na allegro 3000zl firma sprzedaje nowe turbosprezarki Mitsubishi. Potwierdzilem jej oryginalnosc u produccenta Mitsubishi w Holandi. To pomoglo auto odzyskalo moc. 4) Po 80 tys okazalo sie takze ze piszczy alternator , mechanik sprawdzi co trzeba z tym zrobic. Ciekawy jestem co jest zaplanowane z usterek w przyszlosci bo po poscie poprzednika stwierdzam ze mam dokladnie takie same usterki . Czyzby E90 mialo te same geny co moje i mialo zaprogramowane te same awarie? Pozdrawiam