Skocz do zawartości

yoshi7

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    PL

Osiągnięcia yoshi7

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie mowicie w dosyc ogolny sposob. "Prawde mowiac to nie wiem w czym problem. Podprowadzasz kabelek, w ktorym jest przez caly czas 12V, we wtyczce znajdujesz masy i finito." Moze dla ciebie to jest oczywiste ale nie ja nie znam sie na tyle na elektryce samochodowe by rozszyfrowac to co napisales. Potrzebny mi jest schemat z opisem wszystkich kabli.
  2. Chcialbym u siebie zamienic lampke standardowa ( pojedyncza ) na wersje z dodatkowymi lampkami dla pasazera i kierowcy. Po wyjeciu lampki zauwazylem ze w starej istalacji ( uboga wersja e36 ) jest kostka na 6 pinow ale tylko 4 sa podlaczone do kabli. Skraje wtyki sa wolne. Czy ktos moglby mi przeslac jakis wmiare dokladny opis kabli w instalacji samochodu i opis kabli znajdujacych sie w lampce. Czy wymaga to jakiejs duzej ingerencji w fabryczna instalacje? Aha i nadmienie ze gdy podlaczylem nowa lampke to tylnie jupiterki mi wogole nie dzialaly. Wogole lampka dziwnie sie zachowywala.Czekam na wypowiedzi.
  3. Witam Kompa resetowałem i po zresetowaniu pochodziła kilka dni dobrze i później znowu wariuje, jeżel chodzi o przewody wszystkie przejzałem dokładnie i zadnych pekniec nieznalazłem. Ze spalaniem to pali ile chce szczerze powiem że niesprawdzałem auto jeździ tylko i wyłącznie na bezynie, jeżeli mozna to wogle określic że ono jeżdzi, ale też coś koło tego co u Ciebie ze spalaniem. Mam juz dośc tej is. Trzeba pomysleć o zmianie silnika chyba bo ten to mnie do nerwicy doprowadzi:)Pozdrawiam
  4. Witam Sprawdziłem sondę i wilgotności niema zarówno w gnieździe wtyczki ani w jej okolicy.Co do czujnika wału to też sa stabilne . Jak mam sprawdzic czujniki czy działaja poprawnie?? Teraz juz niewiem co siedzi w tym aucie.
  5. czyli po odpieciu sady będe mógł jedynie to wykluczyc czy jest oki???dzieki spróbuje i taki sposób
  6. Jak mam znaleźć te czujniki w którym miejscu sa umiejscowione?? z tej strony gdzies od rozrządu?? Dodam jeszcze że ta dolegliwośc niedzieje się cały czas tylko raz jest dobrze a raz się nieda jechać.Na wyższych obrotach jest dobrze, na biegu 4, 5 jedzie bezproblemu. Najgorzej dodczas ruszania lub powolnej jazdy wtedy nieda sie jechac.Cos sie psuje ale jeszcze dokońca się niepopsuło jak to określił jeden z mechaników za usługe 70zł:) Is-trudny orzech do zgryzienia:)
  7. Witam Mam poważny problem z 318is. Auto miało juz wymieniona sondę lambda przeczyszczony przepływmierz i silniczek krokowy, cewki psrawdzone, czujnik położenia przepustnicy wymieniony, przewody zapłnowe i sewiece równiez nowe, a dolegliwośc dalej istnieje.Ciśnienie na listwie 3. Auto podczas jazdy na małych obrotach dusi się a po wcisnieciu gazu na maxa po pewnym czasie przyspiesza ale z wielkim opóźnieniem, potrafi nawet szarpać. Filtr paliwa jest również nowy. Straciłem trochę pieniedzy w sumie to juz drugi silnik mógłbym chyba kupić. wszystko jest na nowych częsiach orginały. Zaczynam juz powatpiewać w to auto. Może mi ktos pomóc????? Pozdrawiam
  8. Witam Moze Ktos mi pomóc Posiadam od niedawna 318isE36 i Mam problem poniewaz auto przy obrotach niskich do 2500, się dusi po wciśnieciu gazu na max-a po pewnym czasie zaczyna jechać ale z chwila wciśnięcia gazu nierosna obroty odrazu, tylko po pewnym czasie. Szarpie autem. Przepływomierz silniczek krokowy sprawdzałem (przeczyściłem) sądę wymieniłem przewodyzapłonowe są nowe cewki tez sprawdzałem. Po odkreceniu czujnika przepustnicy i przesmarowaniu (przedmuchaniu)auto zaczeło jeżdzić dobrze ale przez krutki czas. Czy czujnik położenia przepustnicy może się ciąć??i raz działa raz nie??Pompa była sprawdzana i ciśnienie ma około 3.Może Ktos miał takie objawy To proszę o pomoc. Pozdro
  9. Mam problem również z układem paliwowym może Ktos mi pomoże, najprawdopodobniej tez z pompą. Pomiar ciśnienia na listwie wynosi 3, ale podczas badania cisnienia paliwo leciało jakby z pianą, (pojazd często ostatni czasy był na tzw. żydzie). Podczas jazdy 318is objawami jest duszenie tzw. dławienie i nierównomierna praca silnika, po wcisnieciu maksymalnie w podłoge zaczyna auto jechać,dzieje sie to czesto jak jest wilgoć, cały układ zapłonowy jest w porzadku łącznie z cewkami przewodami zapłonowymi przepływomierzem i silniczkiem krokowym. zastanawiajacy jest fakt że podczas tankowania odbija dystrybutor i niechce lac paliwa . Czy jest całą ta przyczyną odpowiecznik zbiornika, moze byc zanieczyszczony?? Gdzie on sie znajduje czy trzeba odkrecać zderzak z tyłu, nadkole, czy wystarczy kalpka pod siedzeniem?? Czy istnieje taka mozliwość że pompa może sie zacinac i to jest główna przyczyną że auto się dławi? Czy moze byc to wina regulatora ciśnienia paliwa?? Jak to wszystko sprawdzić by wykluczyć niektóre ?? POZDR
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.