Skocz do zawartości

pawel.sdrzwp.pl

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120D 2005

Osiągnięcia pawel.sdrzwp.pl

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. To sie nacieszyłem cichym nawiewem :mad2: Po paru dniach problem powrócił i znowu na niskich obrotach wetylatora dochodzą do kabiny jakieś dziwne dzwięki :evil: Najlepsze jest to że podobny problem miałem w poprzdnim samochodzie czyli Bmw seria 3 e46, ten dziwny dzwięk wydobywający sie z nawiewów był identyczny, czyżby BMW nie uczyło sie na błędach? Ma ktoś może jakiś pomysł jak raz na zawsze załatwić ten problem, byłbym wdzięczny bo takie dorbne usterki mogą doprowadzić do furii?
  2. Witam, Ja wczoraj zakupiłem koplet na przód (tył jeszcze nie dotarł ale będzie orginał bo ponoć nie ma zamiennika) Valeo i póki co nieźle zciągają :D . Kosz 94 zł. Nie wiem czy to drogo czy tanio?
  3. Witam, Poniżej link do filmiku, jak należy resetować wskazania komputera, to jest w prawdzie seria 3 ale w 1 idzie dokładnie tak samo. Kolega w filmie nie poleca resetu właśnie klocków hamulcowych w sumie nie wiem czemu, jeżeli zostały wymienione wraz z czujniukiem zużycia to z doświadczenia wiem że bez problemu można dokonać resetu wówczas komputer sam naliczy przebieg który pozostał do kolejnej wymiany. Pozdro,
  4. Witam, Miałem podobny problem, otórz przy niedużych obrotach dmuchawy słychać było dziwne nieregularne świszczenie, ustawało dopiero w momencie podkręciania obrotów. Jak sie okazało problemem był liść który dostal sie pod filtr kabinowy wprost na dmuchawę. Jeżeli ktoś nie wie jak sie tam dostać to w skórcie: odkręcamy na podszybiu obudowę filtra kabinowego sciągamy ją i po stronie pasażera mamy wnękę przez którą jak na dłoni widzimy dmuchawę :D Pozdro,
  5. Witam, Miałem podobny problem w moim poprzednim samochodzie, też Bmw ale e46 120d (136km), u mnie wyglądało to tak że przy odjęciu gazu słyszałem dziwny świst jakby trurbina przez chwile pracowała na wysokoich obrotach, jak sie okazało nie jest to normalne i w moim przypadku zakończyło sie na wymianie jakiegoś regulatora, niestety nie jestem w stanie w tym momencie dokładnie sprecyzować co to było, tak czy inaczej kosz naprawy wyniósł 250 zł i świszczenie ustało. Pozdr,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.