Witam, nie bardzo rozumiem kolego „Matik48” co chcesz zrobić z tym zasilaczem i dodatkowym włącznikiem ta Twoja tania przeróbka skończy się zakupem modułu świateł za 2000 zł jak podasz tam napięcia z tył jakiegoś innego źródła (wywali błąd a póżnie może moduł polecieć) , lampy z tył sterowane napięciowo ,więc masz różne napięcia (choć powinny być wszędzie jednakowe) i dopiero podanie innego sygnału powoduje zmianę napięcia (np. stop) i żarówki zapalą się mocniej. Najprostszym rozwiązaniem jest kupienie na allegro jeśli nie masz wyszukanego rodzaju tapicerki za kwotę od 40 zł do 200 zł panelu świateł (czyli włącznik świateł, włącznik halogenów i przeciwmgielnych z tył) z wersji EU odpowiadającemu Twojemu wyposażeniu auta i po kłopocie. Nie kombinujcie z dodatkowymi wyłącznikiem bo podanie minusa na ten dodatkowy kabel który trzeba podać do sterownika świateł nic nie da. Lampy z tył USA i EU są takie same przynajmniej do lift, lampy z przodu też mają homologację „E” , jeśli chodzi o regulację wysokości świateł z przodu masz zwykłe światła nie ksenony i też możesz kupić taki włącznik świateł na allegro lub w serwisie w zależności kogo na co stać , co do haka to też są moduły które trzeba kupić do haka i zaprogramować i po kłopocie.