Skocz do zawartości

emiloooE30

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emiloooE30

  • Urodziny 28.01.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 1990 Coupe
  • Lokalizacja
    Andrychów
  • Zawód
    Uczeń technikum informatycznego

Osiągnięcia emiloooE30

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. na allegro ?? :) mnie nogi bolą jak z moją jeżdze dsaxz
  2. emiloooE30

    Opony 215 ?

    Powinno się zmiescic dla pewności jeśli jest możliwośc poprostu je załóż. Ja mam w swoim e30 coupe 17" felgi z oponami 225/45 r17 i się mieszczą bez problemu i nie trą a autko się trzyma drogi świetnie. :)
  3. emiloooE30

    Kompletna renowacja e30

    mój znajomy wsazdzał 3,5 litrowy silnik z 735 muszę się go zapytac na jakim etapie są jego prace
  4. Może problem tkwi tutaj w pompce paliwa. Działa ona wogóle powinna wydawac z siebie taki piskliwy dźwięk
  5. przekazniki sa na srodku pod szyba sciagasz taka plastikowa pokrywke i tam sa 3 przekazniki nie pomieszaj kolejnosci bp auto wogole nie odpali
  6. napisz coś więcej pompka paliwa działa ?? przepływomierz masz cały ?? wszystkie bezpieczniki ok ?? Wtyczka od listwy wtryskowej podpięta ?? wiesz mówiąc auto mi nie odpala ja Ci odpowiem nalej mu benzyny albo wymień akumulator, ewentualnie wsadź kluczyk do stacyjki. Określ dokładniej swój problem, a nawiasem mówiąc dużo było tematów na temat rozruchu 316i
  7. emiloooE30

    BMW E30 316i Rozruch

    Rozkręc ten rozrusznik i wyczyśc go porządnie. Robiliśmy tak w fordzie sierra jak miał problemy z rozruchem. Może to pomoże jeśli nie to zorientuj się ile kosztuje nowy rozrusznik lub używka z jakiegoś rozbitka i zamontuj jeśli się nic nie uspokoi to bedziemy dalej myślec
  8. Dokładnie tak jak mówi kolega, jeśli zapalają Ci się te kontrolki to naciągnij pasek wystarczą dwa klucze 13 i 17 bodajże i poprostu dokręcasz alternator. Kolega kiedyś mówił że miał problem z wodą i też zapalały się kotrolki mówił że czujnik od klocków jakieś zwarcie robił. Nie chce mi się w to wierzyc ale jeśli po naciągnięciu paska nic się nie poprawi to sprawdź to też. Ale na 99% będzie to wina alternatora. To on ma właśnie takie objawy. Pamiętaj również że jeśli masz pompę wody na pasku to kiedy ona się zatrze też mogą byc objawy palenia się kotrolek ale w tedy przycina ona pasek który się nie kręci. Ale to tak na przyszłośc i poza tematem
  9. w aso przygotuj się na spory wydatek tak jak koledzy mówili podjedź do dobrego elektromechanika albo do maniaków którzy się zajmują e30. Efekt uzyskasz ten sam a zaoszczędzisz 100 zł może więcej. " W ASO nie płacisz za efekt tylko za robote" :cool2:
  10. Koledzy ja miałem problem z bujaniem i to straszny [BAD] latała ojojoj okazało się że poprzedni właściciel "Wielbiciel tjuningu po taniości" nie dokręcił tylnych amorków i wsadził jakieś tulejki aby obniżyc skok amorka uciął ostatni zwój sprężyn. Powyżej 80 km/h auto jeździło samo. dla tego zobacz na tylnych kielichach czy amorki masz takie jak masz miec jeśli nie to kup dobre zawieszenie i zmień naprawdę NIE RÓBCIE TEGO SWOIM SAMOCHODOM. NIE MA TUNINGU MECHANICZNEGO ZA GROSZE ZAPOMNIJCIE O TYM
  11. emiloooE30

    Chłodnica

    nie jestem w stanie ci powiedziec ale popatrz na rzeczy takie jak wloty wody do chlodnicy jakie sa w 318 i w 320 i ewentualnie wymiary nie ma wielkiej roznicy co do pojemnosci wie. z niedogrzewaniem nie powinno byc problemu. ale z tego co wiem to is i zwykly 1.8 roznily sie moca ale nie konstrukcja i ukladem chlodzenia
  12. Ucz się ucz bo nauka to do potęgi klucz z ilością przejechanych kilometrów wyrobią Ci się nawyki. :) szerokości można Ci życzyc :lol: a co do kolegi wyżej to moja własna kobieta (i ty brutusie przeciwko mnie) cofając, na moich oczach, wjechała moją bunią w płot :duh: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: po zderzaku i wnęce w bagażniku, Dla tego nie dawajcie kobietom swoich kochanych autek kupcie jej Cikłoczento w holenderskim gazie :D niech sobie to niszczą przerabiałem już to. A tak wracając do tematu to naprawdę człowiek uczy się całe życie i inwestujcie w dobre ogumienie i zawieszenie, nie warto dac 100 czy 150 zł za używaną oponę bo ona już taka fajna nie jest. :)
  13. tutaj mam 4x100 i takie pasuja mysle ze najprosciej bylo by dorwac kogos z e30 i zobaczyc czy twojr podejda
  14. emiloooE30

    Gwint e30

    Czytałem o wielu gwintach nowych używanych po regeneracji itd. Powiedzcie mi proszę jakie najlepiej zawieszenie dobrac czy kupić używane czy nowe ponieważ sam już ogłupiałem. Chcę założyć do swojej e30 gwint ponieważ na seryjnym źle się jeździ mam też dosyć wysokie koła ci też jest utrudnieniem. Zawieszenie mam do wymiany i czy jest sens inwestować 700-800 zł na zawias seryjny czy dołożyc 200-400 zł i kupić gwint Jestem tak jak mówiłem na kupnie więc może któryś z forumowiczów chce się pozbyć.
  15. emiloooE30

    sportowy tłumik

    Za 650 zł widziałem tłumik dedykowany ultera na zamówienie czeka się 2-3 dni kumpel zamontował taki do swojej e30 1.8 is i brzmi ładnie a zarazem osiągi tez niezłe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.