Skocz do zawartości

CRV

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d

Osiągnięcia CRV

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Jak już mam kogoś polecać w Wawie to tylko Clear Sound www.clear-sound.pl , proś Daniela i powołaj się na Mateusza z Creativ.
  2. Cześć, Mam kilka rozwiązań do Cabrio, oto jedno z nich: Profesjonalnie wykonane nakładki + Wersja z dwoma wooferami w drzwiach + średnio i wysokotonowy. http://www.jehnert.de/produkte-doorboards-soundsystems/bmw/3er/bmw-3er-e36-cabrio-coupe-m3-45147-doorboards-mit-3-wege-soundsystem?lang=en_us Profesjonalnie wykonane nakładki + Wersja z czterema wooferami w drzwiach + średnio i wysokotonowy http://www.jehnert.de/produkte-doorboards-soundsystems/bmw/3er/bmw-3er-e36-cabrio-coupe-m3-76147-doorboards-mit-3-wege-soundsystem?lang=en_us Do tego dobry wzmacniacz i naprawdę będziesz miał dobrej klasy muzykę, głośno i wyraźnie... Jakby co pisz na priv.
  3. Witam, Tak jak wcześniej pisałem mamy kilka rozwiązań do X3 - napisz na priv. Pozdrawiam, Mateusz
  4. CRV

    F10 Hi-Fi Proffesional

    W poniedziałek zaczynamy pracę nad polepszeniem muzyki w F10 na innych komponentach niż Gladen. W aucie zamontowany jest aktualnie standard audio, czyli same średniotonówki + woofery pod siedzeniami i dwa głośniki na tylnej półce. Jak wyjdzie oraz jakie kompnenty tam zastosujemy - o tym poinformujemy na naszym fan page-u na Facebooku. Zapraszam: https://www.facebook.com/pages/Creativ-Car-Audio-Multimedia/179066038790823
  5. Witam, Do każdego systemu nawigacyjnego w E60 w rocznikach od 2003 do 2010 w zależności od systemu nawigacyjnego : Business, CCC lub CIC można podłączyć interfejs z wejściem USB, który dodatkowo obsługuje np Ipod-a lub Iphone-a. Urządzenie kosztuje 1450 zł Kompatybilność: BMW: CIC Proffesional (8.8", dual slot ): 1 Series, E81/E82/E87/E88 (2009-2011); 3 Series E90/E91/E92/E93 (2009-2011) i-Drive, Business (M-ASK, 6.5", single slot): 1 Series, E81/E82/E87/E88 (2004-2011); 3 Series E90/E91/E92/E93 (2005-2011); 5 Series, E60/E61 (2003-2010); 6 Series, E63/E64 (2003-2010); X5, (E70) (2007-) i-Drive, Professional (CCC, 8.8", dual slot): 1 Series, E81/E82/E87/E88 (2004-2011); 3 Series E90/E91/E92/E93 (2005-2011); 5 Series, E60/E61 (2003-2010); 6 Series, E63/E64 (2003-2010); X5, (E70) (2007-) NON i-Drive, Professional: 1 Series, E81/E82/E87/E88 (2004-2011); 3 Series E90/E91/E92/E93 (2005-2011)
  6. Witam, Oczywiście że jest, jaki masz system nawigacyjny ?
  7. Cześć, Dokładnie z Pruszcza Gdańskiego....
  8. Cześć, Musisz postawić sobie podstawowe pytanie: Czy chcesz mieć navi czy nie ? Navi w wersji business czyli M-ask jest dość ubogim urządzeniem, professional i to najlepiej w wersji CIC (z twardym dyskiem) jest urządzeniem świetnie nadającym się do rozbudowy i mające x-więcej funkcji. Poprawiałem muzykę już chyba we wszystkich BM-kach. We wszystkich klienci nie byli zadowoleni z fabrycznego nagłośnienia, z czym muszę się zgodzić. Dopiero po modyfikacjach wszystko wraca do normy. Jeżeli masz kupić auto tylko po to żeby miało navi Professional z systemem Logic7 lub Harman Kardon, a reszta auta będzie się ledwo trzymała to lepiej sobie odpuścić. W każdej E90-tce można coś przerobić lub polepszyć. Ja zakupiłem auto w bardzo biednej wersji audio z fabrycznym radiem Professional, ale z małym przebiegiem i super stanie techniczno-wizualnym, przebudowałem je aktualnie tak, że mam na pokładzie 7" navi z USB/DVD, 12 głośników, Tuner TV, wzmacniacz itp... Sam zobacz: http://www.creativ.net.pl/zdjecia,bmw-e90-mocne-brzmienie-multimedia,93,27.html Zapraszam...
  9. Witam, Jak znając BMW - w drzwiach siedzą 10 tki + wysokotonowy oraz pod siedzeniem pseudowoofery. Proponowałbym wymianę systemu przedniego, do tego fajny wzmacniacz i subwooferek w bagażniku - znane dobre rozwiązanie. Nie ma gotowego rozwiązania do X3-tki, ale jak bym zobaczył to auto na żywo to na pewno coś fajnego wymyślimy, zawsze można wszystko przerobić :) Zapraszam...
  10. Masz zwykłe fabryczne radio professional lub business czy nawigację Business , CCC czy CIC ?
  11. Znam ten problem i występuje on w 50% instalcji aut i tak jak pisałem dużo czynników się na to składa. W coraz nowszysch samochodach problem ten występuja coraz częściej, bo są naszpikowane elektroniką...
  12. Miałem wiele sytuacji w BMW z takimi zakłóceniami i wszystkie udało się wyeliminować , czasami to trochę trwało ale dało się. Co do RCA - kup DLS-a potrójny kanał, troche kosztuje bo ok. 250 zł, ale jest naprawdę dobry.
  13. Witam Filtr przeciwzakłóceniowy na RCA tzn. separator pętli masy pomoże lub nie - to się okaże, ale ma on duży wpływ na jakość dźwięku - pogarsza go w znacznej mierze. Jeżeli chodzi o zakłócenia w BMW - możliwości jest wiele i wynika to przeważnie z błędnego rozkładu masy w aucie lub zakłóceń pochodzących od alternatora. Pierwszą rzeczą jaką bym zrobił to: 1.Położył kabel RCA poza autem lub górą na fotelami i sprawdził czy to samo się dzieje- jak tak to wina chincha, kup profesjonalny chinch potrójnie ekranowany i w 90 % przypadkach pomaga lub połóż go lewą stroną auta. 2.Pociągnął dodatkową masę do radia od wzmacniacza. 3.Skąd jest wyciągnięty sygnał z radia ? Czy radio jest fabryczne czy zmienione ? Trzeba sprawdzić czy nie jest uszkodzona masa na chinchach w radiu.. ? 4.Jak żadne z powyższych nie pomoże, to może pomoże kondensator na alternator...
  14. Tak jak pisze pete_wwa - Lanzar to bardzo przeciętny sprzęt nie reprezentujący nic poza robieniem hałasu... Napisz ile chcesz wydać na skrzynkę oraz jaką muzykę słuchasz a przedstawię Ci kilka wariantów...
  15. Kość fabryczna radiowa z BMW musi odpowiadać opisowi kości od przejściówki, którą kupiłeś, tak jak poniżej. http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/img/bmwoem.gif Opis połączeń. styk Sygnał 1 głośnik LF+ 2 głośnik RF+ 3 głośnik LR+ 4 telefon mute 5 zasilanie +12V 6 głośnik RR+ 7 nie podłączone/K-Line 8 głośnik LF- 9 podtrzymanie +12V 10 kontrola głośności* 11 głośnik RF- 12 głośnik LR- 13 podświetlenie 14 głośnik RR- 15 masa 16 ster.ant. automat. Jak to będzie spełnione to instalacja nie powinna robić zwarcia przez błędne podłączenie kabli. Sprawdź instalcję głośnikową - może któryś głośnik masz uszkodzony lub kable są zwarte - sprawdź instalację dokładnie. Zobacz także czy radio ALPINE jest sprawne i czy ono nie powoduje zwarcia -najszybciej to sprawdzisz jak podłączysz bezpośrednio pod akumulator radio,podłączasz wtedy tylko: czarny-masa, (Razem: czerwony-postacyjka i żółty-stałe+12V) i zobacz czy się włącza -jak tak tzn. że radio jest ok i trzeba szukać w instalacji auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.