Skocz do zawartości

sebars4

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34-2.5tds

Osiągnięcia sebars4

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Po prostu leci spod nastawnika.Rozszczelnienia pomp w tych miejscach to częste zjawisko.Podjedź do pompiarza i zrobi ci to,nie jest to nic skomplikowanego tylko po wymianie uszczelek trzeba nastawic odpowiednią dawkę. dzieki bartdzo tylko musze poszukac teraz jakiegos mechaniora,zamieszkuje w uk i podejzewam ze bede mial maly problem ale sie poszuka :cool2: dziekuje bardzo za podpowiedz i pozdrawiam :P
  2. witam ponownie dzisiaj posprawdzalem wszystkie przewody i wygladaja na dobre ale zauwazylem ze przy rurce idacej od filtra do pompy wtysku na koncu gdzie znajduja sie dwie sruby zbiera sie ropa!co to oznacza-koniec pompy!!!a moze trzeba wymienic to cos na co wezyk nachodzi przy pompie??? :mad2: pozdrawiam
  3. dzieki bardzo za podpowiedz,tak jak juz napisalem motorek pracuje tak jak zawsze niema zadnej zmiany i oprocz tego ze jesst wszystko mokre z praca silnika nic sie nie dzieje.dzieki za podpowiedz jutro bede sprawdzal.pozdrawiam :cool2:
  4. witam wszystkich,tak jak w temacie zauwazylem dzisiaj jak zagladnalem pod maske ze na dole silnika na oslonach pod silnikiem jest wszystko spocone i czuc rope tak mi sie wydaje,bo dziwny zapach do rozpoznania ale podchodzi pod rope,mam pytanie co sie moglo stac z motorkiem lub jak mozna dojsc do tego co jest z tym motorem?dodam ze pracuje bez zadnych problemow pali od pierwszego zimny czy cieply :cool2: z gory dziekuje i pozdrawiam :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.