Skocz do zawartości

ayeren

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2007
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia ayeren

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Szanowni, Może ktoś z was dysponuje częściami (przód) z pewnego źródła do E912007 (xenon bez pdc) ? Interesuje mnie zakup: - lampy xenon - zderzak przedni - wzmocnienie - maska Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy.
  2. Ja również. Pzdr A
  3. Twoje auto ma dokładnie to samo co miało moje. Na rozgrzanym silniku podczas postoju np. na światłach do kabiny przedostawały się delikatne szarpnięcia. Zauważyłem, że intensywność szarpnięć ma związek z paliwem, tzn. na paliwie z jednej stacji szarpało mniej na innym więcej. Irytowało mnie to strasznie więc na początku sprawdziłem korekcje wtryskiwaczy i co prawda nie były idealne (na pierwszym cylindrze) to jednak mieściły się w granicach tolerancji. Wtryskiwacze zostały wyciągnięte i wyczyszczone, dwa (1 i 3) zostały zregenerowane (bez wymiany końcówek). Następnie została przeprowadzona próba przelewowa i auto chodzi. Co do samego paliwa ze sprawdzonych stacji to mogę powiedzieć, że wcześniej jeździłem audi A3 i tankowałem paliwo z różnych stacji w przewadze na Statoil lub Orlen. Auto jeździło na nich ok, a zrobiłem 150 kkm, jednak silniki tdi (stare na pompie) to zupełnie inna konstrukcja niż te w BMW. W betkach common rail jest wyczulony na jakość paliwa. Jeśli mam Ci coś doradzić to przy tankowaniu zalej STP do czyszczenia wtryskiwaczy i sprawdź jak zachowuje się auto. Jeśli nie pomoże po 2 lub 3 butelkach sprawdź korekcje na wtryskiwaczach.
  4. Miałem podobny problem i wyczyściłem wtryski, przez chwile było ok do momentu, kiedy znowu gdzieś na trasie zalałem paliwo z pewnej stacji w wyniku czego silnik dostał palpitacji. Wyjeździłem paliwo do końca i zalałem pełny bak BP Ultimate. Moje auto przyjmuje "papu" tylko z tej stacji i odwdzięcza się równą pracą silnika. Pzdr
  5. witka, U znajomego "Karmot" Tarnów, koszt 300 PLN.
  6. Odgrzewam temat. Wtryskiwacze w moim aucie zostały wyciągnięte i przeczyszczone, a następnie po próbie przelewowej zamontowane z powrotem. Efekt...auto jak nowe, nic nie buja, trzęsie i szarpie silnikiem. Korekcje wszystkich wtrysków niemal idealne. ...radość z jazdy :) Pozdrawiam
  7. Wyniki pomiaru pochodzą z ASO. Wg nich również wtryskiwacze są w dobry stanie, ale mam obawy, że pomiar był wykonany na zimnym silniku, a wtedy problemu z trzęsieniem nie ma. Kilka dni wcześniej wykonywałem pomiar za pomocą zwykłego interfejsu na rozgrzanym silniku i tam korekcje wtryskiwacza na pierwszym cylindrze przekraczały wartości graniczne (przelewał). Czy termika silnika ma tutaj znaczenie i dlatego korekcje różnią się...?
  8. Jest duże prawdopodobieństwo, że przyczyną drgań są wtryskiwacze, ale czy na pewno, tego nie wiem. Być może inni forumowiecze mieli taką przypadłość w swoich autach i podzielą się z nami wiedzą na ten temat.
  9. Dzięki za podpowiedź. Czy ktoś zna dobry servis w Krakowie?
  10. Żadnych innych objawów. Auto pali na dotyk nawet jeśli stało całą noc na dwudziesto stopniowym mrozie, jeździ w porządku, nic nie dymi itd. Bujanie zaczyna się tylko na wolnych obr. kiedy silnik rozgrzeje się do temp. roboczej.
  11. Przebieg mojego auta 151k km. A korekcje mają się tak: Correction injection quanitities from smooth running regulator in mg/stroke: Cyli 1: 1.3 Cyli 3:-1.3 Cyli 4: 0,4 Cyli 2:-0,3 Mix/max correction injection quanitities: Cyli. 1: 0 | 1.9 Cyli. 3:-1.7| 0 Cyli. 4:-0.9 | 0.8 Cyli. 2:-0.8 | 0.7 ... niby tragedi nie ma, ale budą na jałowym trzęsie wyczuwalnie.
  12. Witam, Moje auto dopadł problem z niewłaściwą korekcją na wtryskiwaczach (2 z 4). W związku z tym mam do Was pytanie, czy regenerował już ktoś z was wtryskiwacze w swoich autach? Jeśli tak, to czy takie przywrócenie do "życia" wtryskiwacza na dłuższą metę ma sens.
  13. Odkopuję temat bo, wibracje silnika w moim aucie ustały, po wypaleniu... jednego zbiornika paliwa+stp. Pozdrawiam
  14. Witam, U mnie problem z telepaniem wygląda nieco inaczej tzn. auto pali na zimnym na dotyk i nie ma z tym żadnego problemu. Ten pojawia się kiedy silnik pracuje po osiągnięciu temp. roboczej. Na biegu jałowym przy min obrotach silnik wpada w drgania, które są bardzo wyczuwalne w wewnątrz auta. Dodam, że sprawdzałem wtryski i tu ciekawa sprawa a mianowicie przez kilka minut po odpalaniu auta korekcje wszystkich wtryskiwaczy są niemal idealne, ale po nagrzaniu silnika korekcje wtryskiwaczy na 1 i 3 cylindrze wychodzą poza zakres prawidłowej pracy i wtedy trzęsie budą. Może ktoś z Was miał podobny problem lub wie ocb? I jeszcze jedno pokazuje u mnie napięcie 14,98-15,12 Volt, czy to jest normalne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.