Skocz do zawartości

muti39

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 2001
  • Lokalizacja
    Kutno

Osiągnięcia muti39

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Niestety kolego żadnej reakcji. Ręce opadają. Znajomy podpowiedział mi żebym wypiął z kostki przewód telefoniczny... zobaczymy. Dam znać czy to to.
  2. Kolego, bardzo dziękuję Ci za informację. Już myślałem że wszyscy olali pytanie. Rozumiem, że muszę zdemontować radio z kokpitu?
  3. Witam , Panowie tym razem potrzebuję Waszej pomocy rady w temacie radia. Radio typu bizses, auto poliftowe, dodatkowo CD. Podstawowa wersja radia. Od kilku tygodni mam cholerny problem, otóż na wyświetlaczu pojawił sie komunikat PHONE. W żaden sposób nie można tego cofnąć, zresetować. Próbowałem juz wszystkiego począwszy od zdjęcia klem na kilka godzin, demontażu modułu do słuchawki w podłokietniku, pomyślałem że może tam jest błąd więc usunąłem cały moduł gdzie powinna byś słuchawka. Bez zmian. Koniec końców podłączyłem komputer znajomego, okazało sie że nie możemy sie dostać do "plików" radia. Komputer nas nie wpuszcza. A teraz ciekawostka- od czasu do czasu bez żadnych znaków radio samo sie włącza. W trakcie jazdy najczęściej ko kilkudziesięciu minutach JEST. Do czasu wyłączenia auta . Gdzie szukać powodu, do kogo się zgłosić , gdzie jest awaria. Dodam że wcześniej przez kilka tal nic złego się nie działo, piksele sa ok, radio hulało.
  4. Witam, koledzy szukam pomocy w temacie pokrywy zaworów. Może ktoś z Was ma taka cześć do odsprzedania. Silnik benz 2 dwójny VANOS rocznik 2001. Uprzejmie dziękuje za pomoc.
  5. Niestety tak. Piszesz o regulacji przy górnych nawiewach - owszem sprawdza się jeżeli nadmuch mam ustawiony na pasażera a nie na ogół. Ale takie wyjście z sytuacji mnie nie rajcuje bo to jak leczenie syfa pudrem Wydaje mi sie że mam jednak problem....
  6. Panowie poratujcie mnie swoim doświadczeniem. Mam E39 520i podwójny VAnos. Od kilku dni przy ustawionej na 18 stopni temperaturze ( nie mam klimatronika) - gotuje sie w środku. Mam wrażenie że jest ze 300 stopni. Próbuje kręcić "potencjometrem" w te i z powrotem , owszem przy minimalnej tem jest chłodno - wystarczy że podkeće na 18 jest sauna. Co może się dziać. W międzyczasie: 1. Wymieniłem obydwa termostaty. 2. Poziom płynów jest w normie. 3. Układ nie jest zapowietrzony. 4. Wąz górny i dolny zapalny płynem obydwa maja jednakową temperaturę - namacalnie sprawdzone Dodam jeszcze że zauważyłem coś niepokojącego - cała plastykowa obudowa od góry ta nad wisko jest w ch..j gorąca. POMOCY
  7. Witam serdecznie, Panowie proszę o pomoc i radę. Mam przy ostatnich mrozach kłopot z otarciem bety z centralnego. Czy powodem może być słaba bateria w kluczyku. Jeśli tak to czy prawda jest że wymiana baterii musi byś synchronizowana w czasie gdyż w przeciwnym wypadku może dojść do jego rozkodowania. Pozdrawiam i dziękuję.
  8. muti39

    6000K 50W

    Wielka szkoda, że nie obejdzie się bez tego całego cyrku z myciem. Przyznam szczerze, że taki zabieg wydaje mi się wątpliwy. Poza tym jest pewnie jedynie zabiegiem czasowym. Przy całym uznaniu dla marki coraz częściej jestem zdziwiony sposobem konstrukcji niektórych elementów. Cóż pozostaje mi dalsze szukanie moich HIdó o mocy 50 W. Gdyby jednak komukolwiek z Was wpadł w oko taki zestaw .... Pozdrawiam.
  9. muti39

    6000K 50W

    Koledzy, przeciez w poliftowej e39 klosze są klejone, wiec nie mam możliwości sprawdzenia jakości odbłysków i jakości samej soczewki. No chyba że o czyms nie wiem. Regulatory są na 100 % sprawne. Na moje oko klosz od wewnętrznej strony jest mleczny. Pytanie czy jest patent na jego czyszczenie, chociaz przyznam szczerze że wolałbym uniknąć ich rozbierania. Na you tubie znalazłem film porównujący działanie standardowych 35 W i 50 W. Przepaść na korzyść tych drugich. Jeśli jednak waszym zdaniem na które bardzo liczę jest możliwośc ich wyczyszczenia pozostając przy obecnych 35 będę zobowiązanych za każda radę. PZDr.
  10. muti39

    6000K 50W

    Panowie, szukam informacji i rady. Moja E39 po lifcie ma strasznie dziadowskie oświetlenie. Próbowałem już wszystkiego, szlifowania, zmieniłem także oświetlenie na dzisiaj mam żarniki 6000 K. Efekt [BAD]. Na niemieckich stronach dowiedziałem się o żarnikach o mocy 50 W także 6000K. Pytanie gdzie można kupić takie w Polsce, przeszukałem już wszystko. Dziękuję za pomoc.
  11. Panowie pomóżcie!! Nie mogę otworzyć klapy bagażnika. Słyszę silniczek drzwi próbują się domknąć i otworzyć, i nic poza tym sie nie dzieje. Gdzie szukac powodu. Przeczytałem gdzieś o lince awaryjnej ??? gdzie jej szukać i czy to załatwi sprawę.
  12. a u mnie kicha.Czekam do wiosny. Póki co udało mi się skasować "oil servise". Nasze forum to istna kopalnia wiedzy. Pozdrawiam serdecznie.
  13. robi się coraz ciekawiej, teraz jeszcze "wiatraczek". A może ktos z was próbował obejść te wynalazki - jednym słowem czy jest prosty sposób żeby to k..a działało.
  14. http://img543.imageshack.us/img543/7762/zbiorniczki.jpg' alt='zbiorniczki.jpg'> udało się... to jest to gówienko o którym pisałem wcześniej. Może ktoś z Was koledzy w którym miejscu tego szukać. To chyba ostatnia deska ratunku. Z drugiej strony nigdy bym nie pomyślał że taka błahostka może a właściwie jest takim problem nie tylko dla nas użytkowników tego modelu ale, przede wszystkim dla serii E39.
  15. Koledzy jest jeszcze jedna możliwość o której wyczytałem, mam zdjęcie tej "części" ponoć także odpowiedzialnej za brak wytrysku :), mam jedynie kłopot nie wiem za chol.. jak tutaj wstawić zdjęcie tej cześci. pomóżcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.