Witaj Miałem podobny problem na cylindrach odpowiednio było 12, 13, 7, 0, 2, 0, barów. diagnostycznie brak kompresji na cylindrach czy jakoś tak hmm zastanawiałem sie nad naprawą lub wymiana. zrobiłem wymianę na nowy silnik i to z 2,0 na 2,8 i to było najlepsze co moglem zrobić po wymianie i obejrzeniu starego silnika okazało sie ze w środku jest jakiś metaliczny piasek cylindry sie rozsypały tłoki poniszczone uszczelki wydmuchane na maksa. odradzano mi naprawy o tak naprawdę nie wiadomo co i jak sie uszkodziło a samo rozebranie tez kosztuje. cały koszt wymiany silnika " zakup silnik przepływka wiązka komputer " wymiany oleju+filtr płyn do chłodnicy od wspomagania i robocizna dla mechanika wyniosło mnie niecałe 4 tys zł. od tego incydentu minęło jakieś dwa miesiące zadowolony jestem totalnie większa moc równa praca silnika większa frajda z jazdy. a i wspomnę jak kupowałem silnik przy sprawdzaniu kompresji na zaworach wynosiła od 15 do 17 barów. aaa zapomniał bym uszkodzony silnik nie wiem dlaczego zniszczył mi wydech hmm zalany olejem jakieś zbite w zator i musiałem wymienić cały wydech założyłem od 2,8 nie ma większego problemu mimo ze na tym od 2,8 jest podwójny kat i dwie banie na końcowym kilak cięć spawów i jest ok jak znajdziesz dobrego mechanika wymieni ci to wszystko w jeden dzień jak masz możliwość przyjazdu do łódzkiego zapraszam mam dobrego typka i silniki tez ma całkiem duży wybór i w idealnym stanie i tanioo