Skocz do zawartości

mawerickBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1996r

Osiągnięcia mawerickBMW

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. różnie może byc ja wierze ze zrobiłem dobry zakup i kropka. a co z silnikami z aut sprowadzonych z angoli lub rozbitymi tez silniki z nich wyciągaja :)
  2. Witaj Miałem podobny problem na cylindrach odpowiednio było 12, 13, 7, 0, 2, 0, barów. diagnostycznie brak kompresji na cylindrach czy jakoś tak hmm zastanawiałem sie nad naprawą lub wymiana. zrobiłem wymianę na nowy silnik i to z 2,0 na 2,8 i to było najlepsze co moglem zrobić po wymianie i obejrzeniu starego silnika okazało sie ze w środku jest jakiś metaliczny piasek cylindry sie rozsypały tłoki poniszczone uszczelki wydmuchane na maksa. odradzano mi naprawy o tak naprawdę nie wiadomo co i jak sie uszkodziło a samo rozebranie tez kosztuje. cały koszt wymiany silnika " zakup silnik przepływka wiązka komputer " wymiany oleju+filtr płyn do chłodnicy od wspomagania i robocizna dla mechanika wyniosło mnie niecałe 4 tys zł. od tego incydentu minęło jakieś dwa miesiące zadowolony jestem totalnie większa moc równa praca silnika większa frajda z jazdy. a i wspomnę jak kupowałem silnik przy sprawdzaniu kompresji na zaworach wynosiła od 15 do 17 barów. aaa zapomniał bym uszkodzony silnik nie wiem dlaczego zniszczył mi wydech hmm zalany olejem jakieś zbite w zator i musiałem wymienić cały wydech założyłem od 2,8 nie ma większego problemu mimo ze na tym od 2,8 jest podwójny kat i dwie banie na końcowym kilak cięć spawów i jest ok jak znajdziesz dobrego mechanika wymieni ci to wszystko w jeden dzień jak masz możliwość przyjazdu do łódzkiego zapraszam mam dobrego typka i silniki tez ma całkiem duży wybór i w idealnym stanie i tanioo
  3. możesz kolego zrobić fote tych cylinderków,żeby było dokładnie wiadomo o czym rozmawiamy,będę tez musiał do nich zajrzeć... :wink: JASNE KOLEGO ZROBIE FOTO I WRZUCĘ JE NA FORUM JESZCZE DZIŚ TO UCZYNIĘ POZDRAWIAM
  4. bedzie elektrozawór miałem to samo i teraz jest ok
  5. koledzy miałem ten sam problem. w komorze silnika jest elektrozawór odpowiedzialny za ogrzewanie po prawej stronie takie dwa cylinderki z pompką przeczyściłem i jeden sezon mi grzało ok teraz w tym roku wymieniłem na nowy i jest ok. obstawiam ze to będzie ten elektrozawór... pozdrawiam
  6. ja tak mam do tej pory wymieniłem czujnik wału ciut lepiej ale i tak po tygodniu auto kaput diagnoza cos z glowica cylindrami itp brak kompresi na 4 garach dwa ok reszta kaput zero reakcji nie odpala nie chodzi wymieniam silnik i to chyba na tyle... sprawdz kompresje na silniku moze cos z uszczelką tez może tak być pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.