Skocz do zawartości

wrc9

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wrc9

  • Urodziny 09.03.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318is M42 1995
  • Lokalizacja
    KrK

Osiągnięcia wrc9

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, od około 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem BMW e36 318is coupe z 1995 r. Autko kupione zupełnie przypadkowo, ale po tygodniu zapomniałem już o poprzednich "taczkach". Wcześniej był Citroen ZX z 96r. jako pierwsze autko super samochodzik, który moim zdaniem obalił mit o uciążliwości francuza :) Przynajmniej ten model nie rozczarował mnie i mogę się pochwalić, że przez 4 lata autko nigdy nie zawiodło, a koszty utrzymywały się na poziomie fiata 126p. Na dzień dzisiejszy nowy sprzęt sprawuję się bardzo dobrze. Jestem bardzo zadowolony i z każdym dniem utwierdzam się w przekonaniu, że RWD + nadwozie coupe to idealne połączenie. Pozdrawiam wszystkich.
  2. wrc9

    Małe pytnie. . .

    Znajomy miał podobną sytuację w audi a4. Miał zamontowany zestaw xenonów z homologacją więc teoretycznie wszystko ok. Jak się okazało jednak nie do końca, ponoć homologacja takich xenonów może nie obejmować terytorium Polski lecz np. inne kraje, gdzie ruch jest tak samo prawostronny itd. często sprzedawca takich zestawów podaje, że homologacja jest, że towar jest w pełni legalny itd. ale nie informuje czy homologacja obowiązuje u nas.
  3. Problem udało się rozwiązać. Winna wszystkiemu była zerwana śruba znajdująca się mniej więcej tak jak na rysunku pozycja 2. (śruba przechodząca przez tuleję łożyskową). http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=25_0013&hg=25&fg=05 Pozdrawiam, i dziękuję za pomoc.
  4. Witam Koledzy, Ponieważ jest to mój pierwszy post na forum chciałem wszystkich przywitać. Dzisiaj miałem nie miłą niespodziankę. Przy dosyć szybkim przełączeniu na 2 bieg coś prawdopodobnie się gdzieś uszkodziło w mechanizmie wybierania biegów. Lewarek jest luźny, nie mogę wbić 2 i 4 biegu. R, 1, 3, 5, pracują ale nie tak jak powinny. Mogę je włączyć ale tylko po nacelowaniu i mocnym dopchnięciu lewarka do przodu ( praktycznie do końca ). Skrzynia nie wyje ani się nie tłucze i ogólnie da się jechać ale lewarek nie pracuje tak jak powinien. Nie da się wyczuć oporów w pracy lewarka po układzie H. Wygląda to podobnie jak w starych Ikarusach :). Lewarkiem można mieszać na skos, w prawo, w lewo nigdzie się nie blokuje. Ciężko jest wyrzucić z biegu już zakleszczonego, trzeba bardzo mocno pociągnąć do tyłu i praktycznie wyskakuje bieg dopiero przy samym końcu w miejscu np. biegu 2 lub 4. Dodam, że nie było żadnych zgrzytów czy trzasków i skrzynia nie wyje ani nie stuka. Czy może ktoś z Was się z czymś takim spotkał? Bardzo proszę o pomoc. J eżeli ktoś z kolegów może pamięta podobny temat to bardzo proszę o link, szukałem ale wyszukiwarka zwraca głownie problemy z automatyczną skrzynią biegów albo z goniącym lewarkiem. Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.