Skocz do zawartości

lukash166

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia lukash166

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. wiem ze ten temat byl poruszany wielokrotnie jednak nigdzie konkretnie nie opisano problemu a problem wyglada tak: wlaczam silnik obroty rosna i spadaja ponizej 500 i gasnie silnik po kilku probach obroty sie machaja ale nie gasnie jak wylacze i wlacze spowrotem nie gasnie juz odrazu gdy wciskam gaz czuje spadek mocy obroty spadaja na ok sekunde i dopiero rosnal caly czas skacza gdy jest na luzie silnik gasnie czesto.... dodam jeszcze ze przy wcisnieciu gazu gdy obroty spadna slychac jakies przelamanie w siliku i czuc je rownierz w kabinie jesli ktos mial identyczne objawy i uporal sie z nimi prosze o odp bo bylem u 2 mechanikow kazdy mowil ze to cos innego
  2. dzieki kolego podlaczylem 3 zarowki na 12v i jednak to wina rezystora wlasnie bede zabieral sie za jego demontaz i wstawie nowy dzieki za podpowidz nie wpadlem na to a bardzo ulatwilo to wykluczenie silnika dmuchawy
  3. Witam mam problem z silnikiem dmuchawy w e46 na kostce ktora wychodzi bezposrednio do silnika wentylatora jest napiecie od 12v do 0 sterujac z kokpitu nczyli wyglada na to ze rezystor jest wporzadku sam silnik dmuchawy wymatowalem i podpielem na krotko do akumulatora tez chodzi kiedy wpinam kostke silnik stoi a przy samej obudowie silnika gdzie jest mozliwosc sprawdzenia napiecie znika... czy to mozliwe ze pod obciazeniem dopiero widac wade rezystora cyz problem tkwi w czyms innym?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.