Witam szanownych posiadaczy bawarek. Jako ze mojej malej e36 stuknie juz 20 latek, popychacze juz pieknie graja i ma wybite 281tys. zamierzam wymienic jej serce. Jak w tytule przejsc z M40 1,6 na M44 1,9. Pytania z gory logistyczno-techniczne w groncie zeczy do mechanikow, nie chce nic robic na chama i niedaj Panie blokowac warsztatu na wiecej niz 3 dni. 1. Posiadajac kompletny swap is'a trzeba zmienic tez lapy, most, sanki i dyfer ? 2. Posiadajac komputer z is'a wystarczy go tylko podpiac i autko bd smigac ? 3. Czy reszta zeczy jaka pozostanie po M40 bd wspolpracowac z nowa jednostka ? 4. Imobilajzer :shock: ( nie dzierze elektroniki.. ) wiaze sie z nowa stacyjka i kluczykiem ? 5. Jesli bd chcial zostawic skrzynie z M40 to bd pasowac do is'a ? 6. O czym jeszcze warto pomyslec przy takiej operacji ? Z gory bog zaplac za dobre rady :) Prosze nie zasmiecac tematu, postami typu kup 2,0 czy wiecej gdyz 4 gary, to 4 gary i z 2 wiecej nie wkrece nikomu ze to nadal 1,6 :P I bym zapomnial :P mam nastepujaca sytuacje - licznik robi ze mnie wala o 23 km/h ( na liczniku mam 80 navi pokazuje 103 ;o ) ; - jest to usterka jakiegos mechanizmu czy poprostu lepiej zainwestowac w nowy licznik ?