Skocz do zawartości

majkiel21

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jest e39 525 TDS aut '97 :)
  • Lokalizacja
    Puławy

Osiągnięcia majkiel21

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W ogóle to okazało się że pompa w baku padła. Pozdrawiam
  2. Koledzy słyszałem od znajomego że to może być jakiś czujnik położenia wału?? Jest taka szansa?? Proszę o podpowiedź
  3. Witam. Mam problem z moją BMW 525TDS z 97 roku. Autko zawsze bardzo ładnie odpalało, zawsze elegancko od razu, a teraz żeby odpalić trzeba ją długo kręcić, ale finalnie odpala. Tak jakby świece padły. Zauważyłem takie dziwne piszczenie gdzieś z okolic tylnych kół. Wczoraj przejechałem ok. 60 km i sama zgasła podczas jazdy. Wywaliło błąd einspritzanlage. Odpaliłem po długim kręceniu i silnik pracował nierówno, tak jakby nie na wszystkich cylindrach, a po ok 10sek zaczął pracować całkiem normalnie. Błąd na wyświetlaczu znikł. Przejechałem z 200metrów i znowu zgasł... Odczekałem kilkanaście minut i odpaliłem, też z długim kręceniem. Bez problemu dojechałem do domu (ok10km). Zgasiłem. Po paru minutach wróciłem bo znalazłem lepsze miejsce na parkingu i o dziwo odpaliła elegancko, bez długiego kręcenia. Rano chciałem dostać się do pracy. Niestety znowu trzeba było długo ją kręcić i po odpaleniu nierówna praca a po paru sek normalnie. Podgrzała się trochę i ruszyłem. Przejechałem ok 500metrów i czuć brak mocy.. zatrzymałem się, ale nie zgasła, pedał gazu nie reagował przez kilkanaście sekund po czym wszystko wróciło do niby normy. Pojechałem dalej jakieś 2km i znowu zgasła.. Postanowiłem odstawić na parking... Po kilkuset metrach znowu to samo.. zgasła. Odczekałem pare minut i dojechałem na parking bez problemu.... Koledzy BARDZO PROSZĘ O POMOC co to może być??? Czy to jakaś pompa paliwowa? Czy coś w silniku raczej?? Czekam na podpowiedzi i BARDZO DZIĘKUJĘ za wszelkie wskazówki.
  4. Witam "koledzy". Właśnie wróciłem od mechanika i już wiem co było przyczyną miękkiego pedała hamulca i bardzo słabego hamowania. Otóż przerdzewiały metalowe przewody pod podwoziem i wyciekł cały płyn hamulcowy. Dziwi mnie tu jeden fakt, że nie pokazało się nic na BC odnośnie braku płynu hamulcowego, no ale cóż... Do tego wyszło też że mam wszystkie klocki do wymiany.. Trochę to wyjdzie nieplanowanego wydatku ale przynajmniej będą pewne hamulce na dłuższy czas hehe Pozdrawiam wszystkich
  5. Witam ponownie. Widzę że nikt nie wie jak mi pomóc... Siadłem wczoraj wieczorem do autka i jak na zgaszonym silniku naciskam pedał hamulca tak z 10 razy to dopiero twardnieje i jak go dalej trzymałem to czułem że zaczyna znowu opadać. Włączyłem silnik i zrobiłem tak samo, żeby stwardniał pedał trzeba go też ok 10 razy nacisnąć, ale i tak jak przytrzymam to opada... Nie wiem dokładnie ale znajomy, nie mechanik ale co nieco wie, mówi że to mogą być np. klocki, albo serwo lub pompa... Kolega zajrzy mi dopiero we wtorek żeby poszukać przyczyny. Pozdrawiam
  6. Witam wszystkich. Jestem od niedawna właścicielem E39 525 TDS z 97roku w automacie. Jest to moje pierwsze BMW i ogólnie jestem bardzo zadowolony. Pojawił mi się dzisiaj taki problem, bunia zaczęła bardzo słabo hamować a pedał wchodzi praktycznie do samego końca... Dodam że abs się włącza jak mocniej wcisnę hamulec ale i tak coś słabo hamuje. Dodatkowo zgapiłem się i zgasiłem silnik na D. Nie wiem czy to może mieć jakikolwiek wpływ ale wydaje mi się że po tym właśnie coś takiego się zrobiło. Bardzo proszę o pomoc co to może być? Dodam jeszcze że na BC nie wyskoczył żaden inny błąd. Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.