Witam, Chciał bym zapytać forumowiczów o zdanie. Sprawa wygląda tak: mam BMW e90 318D N47 V11 143KM z lipca 2008 roku z przebiegiem 176 kkm. Po wizycie w ASO dostałem informację, że rozrząd hałasuje i trzeba go wymienić, a koszt tej operacji to około 12 kzł (co mnie delikatnie rzecz ujmując rozwaliło, co ciekawe w innym ASO powiedzieli 6 kzł) niemniej jednak to dużo za dużo i stwierdziłem, że albo znajdę dobry warsztat gdzie rozrząd wymienią taniej lub poczekam, aż się rozsypie i wymienie motor. Troszkę szperałem, ale ponoć nawet po wymianie rozrządu problem często wraca, więc może lepiej wymienić silnik i pojeździć do oporu (inna sprawa, że z dystansem podchodzę do informacji z ASO i mam w planach wizytę u kilku mechaników). Bardzo Was proszę o profesjonalne rady i pomoc w podjęciu decyzji. Najdziwniejsze jednak jest to, że ja żadnego szurania/stukotania łańcucha nie słyszę, jak chociażby na filmikach w tym poscie: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=160116 Z góry dzięki za pomoc.