Skocz do zawartości

dr_szperacz

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E21 323i 1980

Osiągnięcia dr_szperacz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak już wymieniasz, to załóż poduszki z mimośrodem, wtedy łatwiej jest ustawić motor centymetr, dwa w jedną lub drugą. Takie poduszki z mimośrodem występowały np. w E34 z silnikami M50, sam używałem takich w E30 gdzie miałem motor M50 i wszystko ładnie można było ustawić żeby nie obcierało.
  2. Wentylator od klimy E34 jest za duży i trudno go zmieścić z przodu w E21, przerabiałem to. Można zamontować elektryczny wentylator od E21 323i przed liftem (przed '78), jest bardzo podobny jak ten od E34 z tym że ma mniejszą średnicę. Można taki kupić używany nawet uszkodzony za grosze, wtedy łatwo przełożyć jest sam silnik z wentylatora od E34 który jest identyczny i pasuje (robiłem taką przeróbkę). Nowa chłodnica do E21 323i kosztuje ok. 100 EURO na ebay-u.
  3. Witaj, spróbuj zamontować chłodnicę od E21 323i zamiast oryginalnej od M50, która jest za szeroka, ta od 323i daje radę, do tego jest możliwość zamontowania elektrycznego wentylatora przed chłodnicą z przodu jeśli lubisz ostro wdepnąć :D
  4. Chcesz ją doprowadzić do oryginału, czy zwieśtuningować? Bo to dwie różne sprawy całkowicie przeciwstawne. Jeśli chodzi o Twoje zawieszenie, to jeśli masz amory Bilstein to powinienieś się cieszyć, bo to najlepsze co możesz mieć w e21 jeśli chodzi o amortyzatory. Jeśli jest za niska, to lepiej sprawdź czy poprzedni właściciel nie ściął kilku zwojów sprężyn flexem (to popularny zabieg wieśtuningowców żeby "rzucić auto na glebę"...). Jeśli chcesz doprowadzić auto do oryginału, mam bardzo dużo oryginalnych części do e21, pisz do mnie na PW.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.