Witam serdecznie. To mój pierwszy post na tym forum i to od razu "roszczeniowy" - nie ukrywam, że przyszedłem tu po wiedzę :) Od pewnego czasu szukam w pełni oryginalnej E30 sprzed 1987 roku, nie tkniętej ręką agrotuningowca czy innego maniaka szaleństw pod remizą. Tylko z silnikiem sześciocylindrowym, bardzo chętnie ETA w manualu. Auto ma być trzecim (w zasadzie drugim pod względem użytkowości) w domu, ma być garażowane, używane do weekendowych wycieczek i dla mojej kobiety na zakupy i do mamusi kilka przecznic dalej ;) (dwa, trzy razy w tygodniu) większość czasu ma "leżeć i pachnieć" (eta, nie kobieta) dopuszczam włożenie w auta solidnego pakietu startowego - z pewnością będzie takiego wymagało poza standardowymi historiami dla e30, to na co patrzeć w przypadku ety? ma jakieś słabe punkty? interesuje mnie ten konkretny egzemplarz jako baza do odbudowy http://otomoto.pl/bmw-325-C15947841.html mam kilka pytań w związku z odbudową: - chłodnica nie wygląda mi na oryginalną z tego modelu? - malowany był cały? czy ten kolor występował w tych modelach? - czy tapicerki da się odbudować? są gdzieś dostępne nowe, oryginalne tkaniny? - jaką kompresję powinna mieć supereta? (będę mierzył) co możecie powiedzieć o tym egzemplarzu? mam do niego 200km, ale zamierzam jechać obejrzeć próbuje się sprzedać już jakiś czas i coś nie może - tłumaczę sobie to tym, że to eta i cena też nie należy do najniższych (pomijam te smutne e30 za 2,5 tys, na allegro) z góry dziękuję i mam nadzieję, że w końcu zagości u mnie jakaś ładna etka w chromach :)