Witam. Jako że to mój pierwszy post, chciałbym się najpierw przywitać. Nie zakładam nowego tematu żeby burdlu nie robić, jakby co proszę o przeniesienie. Jakiś miesiąc temu zakupiłem E30 M42B18 w najszybszym, czerwonym kolorze. Auto z przeznaczeniem do póki co amatorskich startów typu Rallysprint, KJS i całkiem możliwe pojadę w przyszłym roku Challenge. Na dzień dobry pozbyłem się trochę kg z wnętrza, doszedł nowy wydech ze sportowym katem, poliuretan w zawieszeniu gdzie tylko możliwe, skrzynia e36 is, s-shifter produkcji własnej, magiel ze wspomaganiem e36, sprężyny Eibach Pro Kit, oczywiście kiera, kubeł, pasy i małe co nieco w silniku...zostały w sumie 2 rzeczy...amory i szpera. Co do szpery to 4,45 byłoby IMO najlepsze, ale strasznie ciężko dostać, a jak już znalazłem samo przełożenie to niezbyt wiem gdzie dorwać wkład szpery także chyba wjedzie 4,27, raczej dużej różnicy nie powinno być a na pewno usprawni podróżowanie i to znacząco. Co o tym sądzicie? Ostatnia rzecz...zawias. Mam na oku 2 opcje Bile B6 lekko utwardzone albo Koni Sport z regulacją twardości, innych póki co nie widzę... Pierwsze o tyle dobre że regenerowalne, chyba mocniejsze i w sumie też można ustawić, tyle że w Zerko...coś tam :wink: Koni cenowo wychodzą korzystniej, mają łatwą regulację ale nie można regenerować. Ponoć trochę ludzi śmiga na Koni i sobie chwalą, ale chciałbym poznać szerszą opinię, najlepiej z pierwszej ręki. Jak sprawdzą się w np Challenge'u, jak się ma Koni do springów Eibacha bo B6 ponoć świetnie...? Kusi mnie możliwość regulacji i cena ale wiem też że Bile to porządne amory. Proszę o opinie. Pozdrawiam: doqtor