Skocz do zawartości

doqtor

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 318is

Osiągnięcia doqtor

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wiem doskonale o czym mówisz bo niedawno sprzedałem GT-ka wcześniej wkładając w niego więcej niż był wart... taka pasja...nie chodzi o cenę bo różnice nie są kosmiczne tylko o charakterystykę odpowiednią do tego gdzie użytkuję auto... im więcej opinii użytkowników tym łatwiej będzie mi wybrać. Nie wiem czy jak kupiłbym B6 to nie trzeba by tego od razu utwardzić...taka jest bynajmniej opinia pana Bieńczyka z Zerk....u. Muszę jeszcze pogadać z chłopakami z Challenge'a w weekend. Ma ktoś może namiary na jakąś sensowną szperę? Pzdr
  2. Dzięki za radę... co do dyfra to chętnie przygarnąłbym 4,45 tylko w Polsce póki co nie zanosi się żeby ktoś chciał mi coś takiego sprzedać. Jest jeszcze opcja żeby kupić samo przełożenie za jakieś guziki i do tego wrzucić wkład szpery tylko też nic nie mogłem znaleźć... coś czuję że 4,27 będę musiał nabyć... Natomiast co do zawiasu to B6 jest najbezpieczniejszą wersją, dosyć drogą... Koni finansowo najlepiej ale jeszcze B8 mi polecano...ciężka decyzja...
  3. Witam. Jako że to mój pierwszy post, chciałbym się najpierw przywitać. Nie zakładam nowego tematu żeby burdlu nie robić, jakby co proszę o przeniesienie. Jakiś miesiąc temu zakupiłem E30 M42B18 w najszybszym, czerwonym kolorze. Auto z przeznaczeniem do póki co amatorskich startów typu Rallysprint, KJS i całkiem możliwe pojadę w przyszłym roku Challenge. Na dzień dobry pozbyłem się trochę kg z wnętrza, doszedł nowy wydech ze sportowym katem, poliuretan w zawieszeniu gdzie tylko możliwe, skrzynia e36 is, s-shifter produkcji własnej, magiel ze wspomaganiem e36, sprężyny Eibach Pro Kit, oczywiście kiera, kubeł, pasy i małe co nieco w silniku...zostały w sumie 2 rzeczy...amory i szpera. Co do szpery to 4,45 byłoby IMO najlepsze, ale strasznie ciężko dostać, a jak już znalazłem samo przełożenie to niezbyt wiem gdzie dorwać wkład szpery także chyba wjedzie 4,27, raczej dużej różnicy nie powinno być a na pewno usprawni podróżowanie i to znacząco. Co o tym sądzicie? Ostatnia rzecz...zawias. Mam na oku 2 opcje Bile B6 lekko utwardzone albo Koni Sport z regulacją twardości, innych póki co nie widzę... Pierwsze o tyle dobre że regenerowalne, chyba mocniejsze i w sumie też można ustawić, tyle że w Zerko...coś tam :wink: Koni cenowo wychodzą korzystniej, mają łatwą regulację ale nie można regenerować. Ponoć trochę ludzi śmiga na Koni i sobie chwalą, ale chciałbym poznać szerszą opinię, najlepiej z pierwszej ręki. Jak sprawdzą się w np Challenge'u, jak się ma Koni do springów Eibacha bo B6 ponoć świetnie...? Kusi mnie możliwość regulacji i cena ale wiem też że Bile to porządne amory. Proszę o opinie. Pozdrawiam: doqtor
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.