Skocz do zawartości

panel97

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e53 x5 3.0d

Osiągnięcia panel97

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki bardzo za pomoc !
  2. Czy naprawdę nikt nie może pomóc w tak prostej sprawie ??
  3. Chciałbym prosić Was drodzy forumowicze aby ktoś sprawdził jak u was jest podłączony ten zbiorniczek który (chyba) kumuluje powietrze ( to jest ta czarna plastikowa banieczka stojąc przed autem po lewej stornie). Chodzi mi o te wężyki czy ten wężyk co idzie od silnika nałożony jest z prawej czy lewej strony tej puszki stojąc przed samochodem i ten co idzie do elektrozaworu. Dziękuje i liczę na pomoc.
  4. Witam! Mam taki problem samochód dobrze jedzie i wciska w fotel od 2000 tyś ale kończy się gdzieś na 3500 tyś potem już tak jakby turbina się wyłączyła ( obroty idą szybko ale nie ma ciągu). Co może być tego przyczyną? Jest to dość uciążliwe przy skrzyni automatycznej przy wyprzedzaniu bądź rozwijaniu większych prędkości. Turbina chodzi bardzo dobrze bo ma naprawdę dobry ciąg od 2000 tyś obrotów. Brak błędów na komputerze. BMW E53 2002R. 184KM
  5. panel97

    spalanie 3.0d

    Moja x5 3.0d 184km automat w trasie bierze około 9,5 - 10 litrów ropy. Jak jadę szybciej tak 140-160, spala tyle samo a może i nawet trochę mniej około 9 litrów. Nie wiem co z tym autem jest nie tak. Wydaje mi się że przy jeździe do 120 nie powinien wziąć więcej jak 8litrów.
  6. panel97

    Trzęsie silnikiem

    Dzięki Wam za informacje. Jutro w dzień zabieram się do sprawdzenia.
  7. panel97

    Trzęsie silnikiem

    Witam. Jak w temacie. Po odpaleniu niby jest ok, chwilę pochodzi i coś jakby go zduszało lekko obroty spadają na chwilę i znowu chodzi dobrze(tak jakby gdzieś 1 wtrysk nie domagał) potem znowu chodzi normalnie i za chwile znów się powtarza. Najgorzej jest jak depnę go mocniej na trasie i dojeżdżam do skrzyżowania wtedy znowu szarpie silnikiem. Silnik 3.0d 184km
  8. Witam! Mam taki problem. Gdy rano odpalam i jest zimno na dworze to obroty przez chwile falują. Domyślam się że to przez świece żarowe. Ale dzisiaj jadąc w trasie chciałem przegonić trochę samochód i co się okazało na 4 biegu idzie normalnie do końca tzn 4.500obr/min zmienia na 5 obroty spadają poniżej 3.5 tysiąca i auto jak dojdzie na 5 biegu do tych 3.5 tyś to tak jakby nie miał siły jechać od 170 do 180 rozpędzanie długo mi zajęło ale do tych 160-170 rozpędził się szybko. Potem stanąłem na skrzyżowaniu i włączyłem luz (skrzynia automatyczna) obroty silnika zaczęły falować. Mam wrażenie, że samochód raz idzie dobrze na tym 5 biegu a raz jakby nie miał siły się rozpędzić tak jakby coś go hamowało przy tych 3.5 tyś i podkreślam tylko na 5 biegu. Moim zdaniem na 5 biegu powinien osiągnąć minimum 4tyś obrotów bo wtedy samochód osiąga maksymalną moc. Samochód został podłączony pod komputer i nie wykazuje żadnych błędów. -Filtr odmy zmieniony - filtr paliwa też niedawno wymieniałem -zawór EGR wyczyszczony - elektrozawór od turbo i elektrozawór od EGR czyszczony - filtr powietrza nowy - przepływomierz chyba dobry( samochód ma kopa na każdym biegu tylko nie na 5, ekonomizer idzie do końca skali czyli chyba jest ok)
  9. Niedawno kupiłem X5. W aukcji było napisane że posiada pneumatyczne zawieszenie. Mam wrażenie że coś jest nie tak, brak jest jakiegokolwiek komfortu siedzenia z tyłu. Samochód zachowuje się jakby w ogóle się nie uginał (mam takie wrażenie że zamiast ugiąć się na nierównościach tył podskakuje do góry). Na przednich siedzeniach jeździ się dobrze ale z tym tyłem to porażka. Prosiłbym o wypowiedzenie się osób posiadających pneumatyczne zawieszenie.
  10. Witam! Niedawno kupiłem bmw x5 z końca 2002r. Wszystko było by ok, gdyby nie to że przy ostrzejszym ruszeniu albo zahamowaniu lub na uskokach na drodze słychać jak coś tłucze z tyłu. Teraz gdy na drogach leżą grudy ubitego śniegu jest to słyszalne niemal co chwilę. Co to może być?
  11. Witam! Mam następujący problem. Od niedawna posiadam X5, przy odpaleniu na zimnym silniku obroty falują góra i dół. Najgorzej jest jak stoi noc na mrozie, w garażu raczej się to nie zdarza, jaka może być tego przyczyna? Nie wiem czy te sprawy są powiązane ale wcześniej miałem e39 193km 3.0d i tamta tak jakoś szybciej odpalała a ta jakby 2 obroty rozrusznikiem więcej, trochę mnie to denerwuje. Pozdrawiam i liczę na pomoc.
  12. Witam! Niedawno kupiłem BMW X5. Wcześniej jeździłem bmw e39 z takim samym silnikiem 3.0d. Zastanawia mnie dlaczego X trzyma takie niskie obroty na luzie około: 600obr/min, w e39 miałem gdzieś około 750obr/min - niby ten sam silnik. Denerwuje mnie bo obroty są troszę za małe silnik tak dziwie chodzi na biegu jałowym. Jakie wy macie obroty ?
  13. Nikt nie miał nigdy podobnego problemu ?
  14. Witam! Niedawno kupiłem x5 e53 2002r. 3.0d. Auto posiada pneumatyczne zawieszenie i coś jest chyba z nim nie tak. Samochód zachowuje się jakby w ogóle się nie uginał(z tyłu) i słychać od czasu do czasu na nierównościach pojedyncze stuknięcia. Może ktoś mi wyjaśni jak mogę sprawdzić pneumatykę?
  15. Witam! Odłączyłem akumulator na noc i wyciągnąłem do ładowania. Na drugi dzień wsadziłem i na desce rozdzielczej cały czas pali się kontrola trakcji ( że jest wyłączona), ABS , oraz wykrzyknik w kółeczku. Wcześniej wszystko było ok nie miałem żadnego problemu. Dodam jeszcze że nie reagują guziki od DSC i ten drugi od pochyłów również. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.