Skocz do zawartości

dzidek44no

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d m47 136KM

Osiągnięcia dzidek44no

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. I tu będę miał problem bo mój laptop jest stary jak świat i pewnie nie udźwignie disa :( ale może coś wymyślę. Teraz z kolei włożyłem oryginalną przepływkę bosch, bo te mniejsze wibracje na podróbie były tylko złudzeniem. Muszę tylko sprawdzić nr tej przepływki bo nie jestem pewny czy sprzedali mi odpowiednią. Dziś zauważyłem, że jednak na zimnym silniku jest lepiej ale to może dlatego, że obroty są lekko podwyższone. Mam mieszane uczucia do tego samochodu. Będę Ci wdzięczny jeśli sprawdzisz jak jest u Ciebie na nagrzanym silniku. A co do tych przerw przy przyspieszaniu to zauważalne były one przed wgraniem nowych map. Od momentu wgrania map przerwy występują bardzo rzadko i są prawie niezauważalne i to tak jakby przy obrotach gdy rejestrowany jest błąd EGRu. W przyszłym tygodniu podjadę do kolesia, który oferował mi chipa. Wiążę z tą wizytą wielkie nadzieje. Może on coś poradzi. ... a może doprzęgnie kila koników. :mrgreen:
  2. Dzięki Z tego co widzę to może i u mnie jest podobnie. Muszę sprawdzić jakie u mnie są wartości przy 73 stopniach Celsjusza. Nie chciałbym nadużywać Twojej pomocy, ale może mógłbyś sprawdzić na całkowicie nagrzanym silniku i zapisać oba screeny - z wartością przepływki też. Ja nową przepływkę bosha kupiłem jakieś pół roku temu. Widoczna była poprawa ale dopiero po wgraniu nowego programu w serwisie bosha. Teraz też wydaje mi się, że z mocą nie jest źle ale zastanawiają mnie te odczyty. Jeden mechanik mi mówił mi, że w serwisach boscha tylko adaptują przepływkę ale mi chyba zrobili co trzeba bo po wyjechaniu od nich zauważyłem znaczną zmianę. Poza tym ich praca trwała jakąś godzinę może więcej, a z tego co wiem to sama adaptacja to kilka sekund. Możliwe żeby nowa przepłwka już padła?
  3. Odłączałem egr i może to dziwne ale samochód wydawał mi się słabszy. Samochodem trzęsie niezależnie od temperatury . A trzęsienie pojawiło się po wymianie koła pasowego na wale jakieś pół roku temu. Przy tejże wymianie niefortunnie przestawił się zapłon. Mechanik ustawiał go kilka dni. Kiedy pojechałem po odbiór auta mechanik powiedział, żebym sprzedał to auto. Auto ładnie odpaliło ale zaczęło trząść całą budą. Zapytałem co to a on na to że to diesel. Jako że nie miałem więcej argumentów zabrałem auto i tak już zostało. :mad2: W związku z powyższym chciałbym się dowiedzieć czy kąt wyprzedzenia zapłonu powinien spadać poniżej zera na ciepłym silniku. A jeszcze takie pytanie czy nie dałoby się tego kąta zniwelować komputerem wprowadzając jakiś offset albo coś ?
  4. Witam Głównym problemem w mojej beci są wibracje na wolnych obrotach. Podłączyłem małego kompa z INPĄ i zrobiłem kilka screenów. Można je obejrzeć tutaj: http://chomikuj.pl/Image.aspx?id=370122216 Mam nadzieję, że uda Wam się je obejrzeć i wypowiedzieć się na ich temat. Znawców tematu prosiłbym o podpowiedź od czego zacząć by wyprostować problem trzęsącego się samochodu. Najbardziej mnie martwią wartości Spritzbeginn Soll; Spritzbeginn 1st i Luftmasse tym bardziej, że przepływka jest nowa i wgrywałem nowe mapy w serwisie boscha. Zastanawiam się też wpływ mogą mieć błędy glow device, coolant temperature heater i exhaust-gas recilculation-controler na pracę silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.