
jackow
Zarejestrowani-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
BMW 320d e91 M-Pakiet 2007 N47 177KM, było BMW 116i 2004 Sydneyblau metallic
-
Lokalizacja
Kraków
Osiągnięcia jackow
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Witam! co sądzicie o tej Jedynce?? http://otomoto.pl/bmw-123-204km-navi-bi-turbo-m-pakiet-C30514835.html Może ktoś z Was już ja oglądał. Wyposażenie całkiem przyzwoite. Brak książki serwisowej. Wyposażenie Składanie Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBAUH12070E122965 Kod typu UH12 Typ 123D (EUR) Typoszereg E E87 (MUE) Seria 1 Rodzaj konstrukcji SH Układ kierowniczy RL Drzwi 5 Silnik N47S Pojemność skokowa 2.00 Moc 150 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor LE-MANS-BLAU METALLIC (381) Tapicerka STOFF/SENSATEC FLASHPOINT/SCHWARZ (GCSW) Data prod. 2010-05-05 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2 S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu S2MGA M LM RAEDER DOPPELSP. 207 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M podw. spr. 207 S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX System Isofix S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Listwy wewn. alum. glacier-silber S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Zagłówki w siedzeniu tylnym składane S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt L812A ENGLAND/IRLAND AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Anglia / Irlandia S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej S880A ENGLISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, angielski S8S2A KODIERUNG ALARMSIGNAL Kodowanie sygnału alarmowego Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju S8SMA FAHRGESTELLNUMMER,V.AUSSEN SICHTBAR Numer podwozia widoczny od zewnątrz S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu S339A SHADOW LINE Shadow-Line S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELAMY TELEFONICZNIE! TEL.: 0507 100 228, 508 290 949 lub 075 64 323 54. lub przez e-mail: dakar-68(at)o2.pl Dane kontaktowe*
-
E91, w dolocie powietrza do turbo zbiera się olej??
jackow odpowiedział(a) na Asemka temat w E90, E91, E92, E93
Ja w swoim 320d zauważyłem że rurka wychodząca z silnika do rury wlotu powietrza jest trochę ubrudzona olejem. Ponieważ mam silnik N47 to nie ma tam filtru odmy jest tylko takie coś: http://img29.imageshack.us/img29/3340/bmwn4737b.jpg Uploaded with ImageShack.us macie jakiś pomysł jak ograniczyć wydmuchiwanie oleju z tego typu odmy? może zastosować jakiś OIL Catcher? Bo wydaje mi się, że ten olej z odmy nie wpływa pozytywnie na turbo... -
no ale fotel kierowcy to już na pewno nie jest zjechany od spodni, w to to już nie uwierzę. Mam 3er z przebiegiem 217 tys. km - prawdziwym i uwierz mi wygląda jak z salonu w środku. Nic się nie poprzecierało. Czy nie masz coś wspólnego ze sprzedawcą tego samochodu?? W innych wątkach jakoś tak mało pochlebnie o Tobie piszą
-
Wcale ich o to nie posądzam, ale trudno uwierzyć mi poprostu w takie zniszczenie skóry po takim przebiegu: https://picasaweb.google.com/lh/photo/kh6fNO9pDItL7z3m_aEIUvZPpmavYvbI2DLLv_TzVpc?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/6xyREmbnjUZ9VvTn9GEjZ_ZPpmavYvbI2DLLv_TzVpc?feat=directlink Podkreślam to jest tylko moja opinia. Na 2 zdjęciu to raczej ślad po zamkach w spodniach. powiększ sobie to zdjęcie będzie lepiej widać co ważne to fotel pasażera. Pierwsze zdjęcie to fotel kierowcy. Nie chcę się spierać bo i tak do nieczego to nie doprowadzi :) Nie badałem komputerem po modułach przebiegu wieć głowy nie dam. Szczęśliwego Nowego Roku !!
-
Wcale ich o to nie posądzam, ale trudno uwierzyć mi poprostu w takie zniszczenie skóry po takim przebiegu: https://picasaweb.google.com/lh/photo/kh6fNO9pDItL7z3m_aEIUvZPpmavYvbI2DLLv_TzVpc?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/6xyREmbnjUZ9VvTn9GEjZ_ZPpmavYvbI2DLLv_TzVpc?feat=directlink Podkreślam to jest tylko moja opinia.
-
może odgrzewam temat ale będąc przy okazji w Bielsku - Białej obejrzałem to BMW 130i http://otomoto.pl/bmw-130-130i-m-pakiet-navi-skora-alu18-C17811534.html Z tego co zauważyłem to: boczki w fotelach skózanych są mocno wytarte (co moim zdaniem troche zaskakujące jak na niski - 88 tys. przebieg), przód już przed wypadkiem był malowany (oba błotniki i maska - widać wpylenia i inną strukturę lakieru), malowany moim zdaniem był także cały prawy bok tego samochodu - pod otarciami widać drugą warstę lakieru i trochę szpachli. Silnik nie wyrzuca jakiś błędów, natomiast są błędy ABS i kontroli trakcji. Samochód ma włoską wersję językową (mimo pochodzenia z Francji). Auto nie posiada książki serwisowej (sprawdziłem historię w ASO i tam jest jeden wpis w 2007 roku przy przebiegu 34 tys., potem jeszcze jeden przy przebiegu 88 tys., ale nie zachowała się data tego wpisu i to tyle na temat serwisowania tego samochodu). Tak to wygląda, ja sobie odpuszczam. Pozdrawiam
-
Właśnie szukam warsztatu takiego jak opisałeś, tylko dla pewności można tam podpiąć bmw do kompa i zdiagnozować wszystko? Ogólnie ile takie zajęcie powinno kosztować, i czy gdzieś w samym KRK można to zrobić oprócz ASO ? Tak, od strony elektroniki ogarniają temat :) nie przejmuj się wyglądem warsztatu, na szczęście to nie jest najważniejsze!
-
Samochód przeszedł w mam nadzieję dobre ręce :(
-
Cześć! Szczerze polecam mojego mechanika http://www.anmar.boo.pl/, od Krk rzut kamieniem w stronę Skały. Ceny przyzwoite, naprawdę godny zaufania. Bardzo dobrze zna się na elektryce BMW. Zakład może niepozorny, ale właściciel jest niezwykle sumienny. Prowadzi go ojciec z synem. Właśnie syn jest mocno kumaty w sprawach trudnych przypadków BMW, ma odpowiedni sprzęt komputerowy. Można powoływać się na Jacka od niebieskiej 1er. POLECAM!!!
-
Do pierwszego postu wkleiłem nowe fotki i krótki filmik, już z nowymi fotelami :) Sprawują się wyśmienicie.
-
Cena na gotowo. Opłacalność zależy od znalezienia taniego dawcy, ze sprawnym silnikiem i elektryką. Ps. gdyby ktoś widział jakąś 130i nadającą sie na dawcę prosze o info.
-
Zrobiłem małe rozpoznanie co do kosztów przekladki. Moj mechanik powiedział, że jest to do zrobienia za 2500 zł. Wydaje mi się ze dobra cena. Przy założeniu, że kupiec rozbite 130i w cenie do 3500 euro, po sprzedaży pozostałości z 116i swap bedzie mnie kosztował ok. 10-12 tys. Zł. Doliczajac kwotę jaka jest warta moja 116i to i tak wyjdzie ponad 20 tys zł mniej niz kupno 130i.
-
nawet jest taki na allegro http://moto.allegro.pl/bmw-swap-silnik-n54-b30a-zestaw-e30-e36-m3-e90-e92-i1867880152.html trochę za drogo za sam silnik i elektrykę
-
Włąsnie auto ma służyć do w miarę normalnej jazdy :) 265 KM wydaje mi się że na jakiś czas wystarczy i nie chciałbym silnika z turbiną. Na razie robię rozpoznanie wsród mechaników, kto by się tego podjął i za jaką cenę. No trzeba będzie też znaleźć w miarę rozsądnego dawcę :) Widziałem, że jest więcej w Polsce ogłoszeń o powypadkowych trójkach ( e90/e91) z 6 cylindrowymi benzynówkami. Ciekawe czy z takiego pojazdu by się dało zaadopotować niezbędne do SWAPu podzespoły.