Skocz do zawartości

perez150

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 535D 2004

Osiągnięcia perez150

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie dodatkowo usunąłem klapki w kolektorze ssącym. Na razie w aucie nic się nie zaświeciło, chodzi normalnie. Z rana przy pierwszym odpaleniu ma lekkie huśtawki obrotów - ledwie wyczuwalne. Mój mechanik był w tym tygodniu na szkoleniu z common-raili i doradził mi, żebym wyłączył programowo także tego dpf-a, dzięki temu przedłużę żywot mojego silnika. Ekologia - wrogiem długożywotności!!!!! Auto dotychczas jeździ normalnie. Pałuję je trochę - testuję :super: - pali około 18/100 nie za mało, ale mam krótkie odcinki i nie żałuję :] Zaczynam odkładać na program wyłączający dpf i chipp :hurra: W V-techu Kosakowo krzyknęli mi za te 2 programy 3000 po promocji niby, ma ktoś tam jakieś wejście????
  2. jakby co podaje rozmiar otworu tych zaślepek: w moim e60 535d M57N 10.2004 otwór ma średnicę 31,5mm trzeba by zastosować te zaślepki 30mm z o-ringami ( swirl flaps).
  3. już je usunąłem. odciąłem flexem, a w miejsce ośki wkręciłem wkręt z o-ringiem-dla uszczelnienia. wymieniłem wszystkie uszzczelki przy okazji. na razie wszystko w porzadku. klapki byly w dobrym stanie, kolektor nie był zbytnio zabrudzony. demontaż i montaż faktycznie nie jest trudny, ale polecam konsultowanie się z wprawionym mechanikiem.
  4. Jest jeszcze jeden kłopot. Jest kilka rozmiarów: 22, 30, 33 mm. Które są właściwe??????
  5. Witam. Chę wyrzucić klapki w kolektorze ssącym. Słyszałem, że dobrze jest je zastąpić "zaślepkami". Po demontarzu kompletnych klapek zastępuje się to urzadzenie specjalnymi zaślepkami - krążki aluminiowe z o-ringiem. Gdzie mógłbym zakupić takie zaślepki???? :rozpacz: Podobno na ebay.co.uk , ale nie mogę nic znaleźć. Proszę o pomoc!
  6. Witam wszystkich! Jestem szczęśliwym posiadaczem e60 535d z 2004r. Ostatnio mina mi troszkę zrzedła, gdy uszczelniając układ wydechowy ( wymiana uszkodzonej plecionki na nową ) auto sie skastrowało i wyłączyło jedną z turbin. Po podłączeniu kompa okazało sie: 1. zbyt wysokie ciśnienie spalin przed filtrem cząstek stałych, 2. błąd filtra cząstek stałych. Pobuszowałem po forach i podpytałem tu i tam. Efekt moich wywiadów - wyciąłem chwasta - DPF :-)))) Teraz tylko się zastanawiam, czy koniecznie muszę jechać wgrać jakiś program oszukujący ;) ( że niby nigdy nie było DPF lub wgrać specjalne ustawienia ECU, żeby nie załączał wypalania czegoś, czego nie ma). Jestem z 3-miasta, gdzie najlepiej się na tym wszystkim znają i czy ktos ma jakieś zniżki ? Na razie jeżdżę dalej, nic się nie świeci, auto [cenzura] lepiej niż kiedykolwiek, ale nie chcę mu krzywdy zrobić. Proszę o dobre rady :padam: Przyszłościowo będę chciał autko zchippować na jakieś 315KM, czy to dobry pomysł? Gdzie najlepiej to wykonać w pomorskim i za ile to powinni mi wykonać? Może ktoś ma jakieś dojście? Pomóżcie :padam:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.