Witam wszystkich! Jestem szczęśliwym posiadaczem e60 535d z 2004r. Ostatnio mina mi troszkę zrzedła, gdy uszczelniając układ wydechowy ( wymiana uszkodzonej plecionki na nową ) auto sie skastrowało i wyłączyło jedną z turbin. Po podłączeniu kompa okazało sie: 1. zbyt wysokie ciśnienie spalin przed filtrem cząstek stałych, 2. błąd filtra cząstek stałych. Pobuszowałem po forach i podpytałem tu i tam. Efekt moich wywiadów - wyciąłem chwasta - DPF :-)))) Teraz tylko się zastanawiam, czy koniecznie muszę jechać wgrać jakiś program oszukujący ;) ( że niby nigdy nie było DPF lub wgrać specjalne ustawienia ECU, żeby nie załączał wypalania czegoś, czego nie ma). Jestem z 3-miasta, gdzie najlepiej się na tym wszystkim znają i czy ktos ma jakieś zniżki ? Na razie jeżdżę dalej, nic się nie świeci, auto [cenzura] lepiej niż kiedykolwiek, ale nie chcę mu krzywdy zrobić. Proszę o dobre rady :padam: Przyszłościowo będę chciał autko zchippować na jakieś 315KM, czy to dobry pomysł? Gdzie najlepiej to wykonać w pomorskim i za ile to powinni mi wykonać? Może ktoś ma jakieś dojście? Pomóżcie :padam: