Szanowni, Jestem nowy, więc witam wszystkich i proszę o odrobinę wyrozumiałości, na wszelki wypadek. Czy ktoś z koleżeństwa jeżdżący na Dieslu Shell'a GTL, może się wypowiedzieć, czy miał jakieś kłopoty z filtrem cząstek stałych? DPF to spora udręka użytkowników Diesli, ale z tego, co poczytałem na tym forum o paliwie GTL i ogólnie w necie o jego produkcji (Gas To Liquid), mam wrażenie, że jest to paliwo, które powinno sprowadzać na użytkowników mniej problemów z filtrem DPF. A co na to użytkownicy paliwa GTL? Czy to słuszny wniosek? Jakie przebiegi bez dopalania sadzy? Jak wyrażą się użytkownicy Diesli (na paliwie GTL) ze znaczącym udziałem przebiegów miejskich? Wybaczie proszę jescze jedno (lamerskie) pytanie, ale czy Diesel Shell GTL to ten V-Power za 4,80? Pozdr. Cprice