Skocz do zawartości

Maiko221989

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E30 325 m20b25
    Bmw E46 323 m52 tu

Osiągnięcia Maiko221989

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Byłem u odmę u Rawskiego wężyki itp. Przy wymianie odmy -dojście zje**ne na maxa... ale problem jak narazie ZNIKŁ :D Pozdrawiam:)
  2. yhym... także chyba pierwsze co zrobię to wymiana odmy... ciekawe co się będzie działo...
  3. Czyli że może zasysać jakiegos lewego powietrza? Myślałem też nad kolektorem że tam może coś ciągnąć ale to chyba mało prawdopodobne...
  4. Witam Panowie. Problem. E46 rok 2000 m52b25 TU czyli 323 Ci Jadę autem wyskakuje mi kontrolka Sterowania silnika. Odrazu do mechanika- program INPA, wyskakują dwa błędy dwóch sond przed katalizatorem... ale po wykresach stwierdzamy że sondy pracują prawidłowo i przed i za katalizatorem, ogólnie wszystkie parametry są w normie :/ Po skasowaniu błędów i po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka silnika znowu się zapala i wychodzą te same błędy... i można tak w kółko. Poprosze o jakieś rady co to może być... Pozdrawiam i czekam bo spać nie mogę ;)
  5. Witam. Prosiłbym bardzo o rozkodowanie numeru vin. Mam zamiar kupić to autko... WBABM31050EZ70942 z góry podziękował:)
  6. Maiko221989

    Jaki zawias do e30?

    Szczerze to myślałem nad właśnie mts albo cos w tym rodzaju 40/35 tylko nie mogę nigdzie znaleźć jak ten samochód będzie wyglądał na tym zawiasie. Dzięki z góry za posty.
  7. Maiko221989

    Jaki zawias do e30?

    tylko że H&R troszke kosztuje. Ogólnie chodzi mi o zawias żeby podpasował na nasze drogi żeby nie było ani za nisko ani za wysoko...
  8. Maiko221989

    Jaki zawias do e30?

    Witam. Mam małe pytanie. Zastanawiam się nad zmianą zawieszenia w swojej e30. i nie wiem jakie obniżenie dobrać. Mam 17 calowe felgi i na dzień dzisiejszy od momentu kiedy ją kupiłem mam glebe i to twardą a na nasze drogi....mam tego dość. Zastanawiam się nad obniżeniem 40/35 albo coś takiego. Mógłby ktoś mi coś doradzić w tej kwestii? Pozdrawiam.
  9. To powinno wystarczyć. Mechanicznie podłączenie: Najwygodniej wyjąć całą puszkę filtra powietrza: 1. odpinasz wtyczkę od przepływki, odkręcasz 2 nakrętki gumowych podpór obudowy, 2. odpinasz kanał gumowy łączący kolektor z przepływką, 3. od strony alternatora odpinasz opaski podtrzymujące wąż układu chłodzenia silnika - podłączenie ze zbiorniczkiem wyrównawczym (jeśli masz chłodnicę zespoloną ze zbiorniczkiem). 4. wyciągasz całość do góry. 5. wyjmij filtr powietrza. 6. w środku będzie kanał wlotowy (w kształcie tuby) do przepływki - najlepiej w nim odwiecić otworek i wkręcić czujnik temperatury - będzie mierzył praktycznie w tym samym miejscu co oryginał. 7. wyprowadzić przewody na zewnątrz obudowy (moższ zrobić malutki otworek na przewody i uszczelnić np.: silikonem, lub jeśli nie będą zbyt grube przewody puścić je po uszczelce filtra - nie ma sensu kombinować by się podłączać do gniazda od sterony wewnętrznej przepływki. 8. skadasz wszystko z powrotem na miejsce. Mechanika zakończona, czas na elektrykę. Podłączenie elektryki: Wtyczka przepływki w m20 ma 5 pinów ale wykorzystywane są tylko 4. 1 - sygnał temperatury powietrza (ten Ciebie interesuje) 4 - masa (wspólna) obu sygnałów - temperatury powietrza i wartości przepływu powietrza (ten też Ciebie interesuje) 2 - sygnał wartości przepływu powietrza 3 - zasilanie (+5V) dla układu pomiaru przepływu powietrza Odsuwasz gumową osłonę styków i przewodów z wtyczki - będziesz miał kabelki na wierzchu. Od środka (od strony styków) będą widoczne cyfry - oznaczenia numerów styków, więc bez problemów powinienieś zidentyfikować styki nr 1 i 4. Podpinasz się (najlepiej przylutować do przewodu i zaizolować) pod przewód masy (styk nr 4) jednym kabelkiem od nowego czujnika. Następnie rozcinasz kabelek od styku nr 1 (zostaw kawałek około 1cm od wtyczki - może się okazać kiedyś potrzebny do ponownego połączenia gdybyś dorwał sprawną przepływkę) - zaizoluj kikucik :) Podłącz drugi przewód czujnika do odciętego kabelka idącego do komputera silnika i zaizoluj. Podłączyć wtyczkę i testuj.
  10. Witam. Jeśli ktoś chce odejść od problemu nierównej pracy na zimnym silniku. Zróbcie tak jak pisałem. Wczoraj wymieniłem (zastąpiłem) ten stary czujnik w przepływce takim jak napisałem. Efekt- poprawa pracy na zimnym silniku. W moim przypadku auto nie dusi się jak przedtem. operacja nie droga a myślę że warto. Aha:) i Pozdro dla tych ludzi co mocno twierdzili że taka operacja jest niemożliwa (że się nie da)! Pozdrawiam
  11. Hejka panowie. Co do ostatnich moich postów. Mam troszkę info z wymianą czujnika w przepływomierzu. Dobiłem się wkońcu do gościa który wymienił tą rzecz sam i mówi mi że jest to podstawa jaką nalezy zrobić. Ja zakupiłem już czujnik i teraz czekam na wolny czas i go wymienię :) Co do namiarów na czujnik : Czujnik temperatury powietrza dolotowego HP107 332 , 046905379 Topran. jest on w intercarsie 66,59 pln i on ma parametry takie jaki siedzi w przepływce.
  12. dziwne wkleje jeszcze raz http://czesci.4cars.pl/samochodowe/BMW,Seria_5,5_E39,all,8564,Silnik,Czujniki,Czujnik_temperatury_powietrza_dolotowego,0.php
  13. spróbuje dobić sie do tego gościa i spytać jak on to uczynił :) z tego co patrzyłem na ten czujnik który zakupił to jest on trochę dziwny, szukałem i bardziej podobny jest już ten :http://czesci.4cars.pl/samochodowe/BMW,Seria_5,5_E39,all,8564,Silnik,Czujniki,Czujnik_temperatury_powietrza_dolotowego,0.php
  14. Hehe spoko :) Tak dokładnie o ten dziubek chodzi. Szukałem na necie i : http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=40512 przeczytajcie ostatniego posta.
  15. Napisałem OBSTAWIŁ a nie USTAWIŁ. Poprostu po odłączeniu przepływomierza silnik zaczął całkiem inaczej pracować. Pod kompem tylko ten błąd wywalał :błąd nr 7 czyli przepływomierz. Doczytałem się ze w 99% przepływomierzy używanych padają te czujniki powietrza zasysanego...ładnie pięknie wyglądają ale te czujniki siadają. Zastanawia mnie to czy ten owy czujnik da radę wymienić w tym przepływomierzu. ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.