Skocz do zawartości

szwaglu

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 540iA 1997

Osiągnięcia szwaglu

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Auto sprzedane tak, jak stało. Można zamknąć. Dzięki tym, którzy się zainteresowali.
  2. Założone kolejne, zregenerowane turbiny, wymieniony olej wraz z filtrami - sytuacja wciąż ma miejsce. Macie zatem jakieś pomysły? Skończy się pewnie na darciu wtrysków, pokrywy zaworów, mierzeniu kompresji itp...
  3. Myślisz, że ori odma poddałaby się i nie przetrwała jednego interwału wymiany oleju?
  4. Witam szanowne grono, mam ciekawy przypadek, generalnie samochód został przeze mnie sprzedany tydzień temu, aczkolwiek Panu pojawił się problem, z którym ja osobiście nie miałem do czynienia, więc może ktoś ma jakieś sugestie. Samochód po postoju 3h+ pluje siwo/niebieskim dymem, który wskazuje na spalanie oleju. Auto po regeneracji obu turbin (03.2021) wymianie panewek, mierzeniu kompresji (24bar od 1-6), wymianie całego układu chłodzenia, wyrzucony DPF (kat na miejscu), sprawdzeniu wszystkich wtrysków na stole (wszystkie w normie), odma OEM założona przy ostatniej wymianie oleju (9k km temu). Samochód z przebiegiem 655k km, do zeszłej środy jeździł totalnie bezawaryjnie przez 2 lata u mnie. Po ściągnięciu węża z kolektora i przegazowaniu pluje olejem. Podczas jazdy po 5 minutach żadnych niepokojących objawów, ma moc, jedzie, nie dymi. Tylko ten dym po postoju, no i trzeba było dolać oleju. Podczas jazdy testowej z kupującym turbo przestało pompować przy około 180 kph, po odpuszczeniu gazu i dociśnięciu wszystko wróciło do normy. Po jeździe testowej wpięcie kompa i następujący błąd: 00429A - regulacja ciśnienia doładowania, duża turbosprężarka, uchyb regulacji. Po skasowaniu błędu do dziś dnia nie wrócił. Wczoraj auto przyjechało do mnie z powrotem na lawecie, aby pomóc nowemu użytkownikowi i dowiedzieć się, co się stało. Wczorajsze błędy: 4587 - filtr paliwa. Prosiłbym o porady, planuję wyciągnąć turbiny i dać do sprawdzenia...
  5. GregorX, udało Ci się rozwiązać problem? Prawdopodobnie u mnie to samo.
  6. Panowie, cena śmieszna chyba jak na rok i przebieg niby.. Co sądzicie? Może ktoś widział? http://otomoto.pl/bmw-330-diesel-330-cd-C22570974.html
  7. Dzięki panie że i tak trochu opuściłeś. :cool2:
  8. Witam, wczoraj przestała mi działać elektryka podparcia lędźwi. Pech sprawił, że inna osoba jechała przede mną moim autem i sobie ustawiła pod siebie. Teraz mam wypchane na maxa, a niebardzo da się tak jeździć. Naciskam przycisk i nic się nie dzieje. Można coś na to poradzić na szybkości? Dodam, że cała reszta elektryki fotela (mowa o kierowcy oczywiście) działa bez zarzutu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.