sprawdziłem forum i jeszcze nikt konkretnie nie napisał na ten teamt!!! ENGINE LAYOUT Redukcja mocy!!!!Mam BMW E61 rok 06/12/2005 520 d. Moc ma byc 120KW-163 KM W dowodzie jest 110 KW-150 KM I jaka jest prawda?? W niemczech specjalnie obniżali moc w służbowych autach po to tego żeby płacic mniejszy podatek. I CO TERAZ??? Moje auto było słuzbowe - tylko jeden właściciel, ja jestem drugim od 30,000 tys.km. Jak prosto dojść do tego jaka jest rzeczywista moc??? 150 czy 163 KM A jeśli jest faktycznie 150 KM, to czy odblokowac na 163 KM?? mam przebieg 231,000 tys.km I naprawde auto IGŁA, żadnych wycieków. żadnego pocenia, nic w tym stylu!! chodzi mi o to, czy przy tym przebiegu warto wzrastać moc w aucie?? ma zamiar jeszcze tym autem do 300,000 tys.km przejechać bez problemu. Tak na marginesie jak w poprzednich (PASSAT 1,9 TDi 101 KM-280,000 tys.km) Ja wiem ze diesle mają duży zapas mocy. Ale prawda jest taka-do pewnej mocy o do pewnego przebiegu. A druga sprawa jest taka??? Jaka jest różnica miedzy 150 a 163 KM!!!! Jest duża róznica???? większy moment obrotowy??? Jaka jest różnica??? P.S. Prosze o konkretne porady i przykłady. Z góry dzieki!!!