Skocz do zawartości

Kamiloo

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318is 1992
  • Lokalizacja
    Piła

Osiągnięcia Kamiloo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. zauważyłem że przy odpalonym silniku (trzęsącym się silniku) przesuwa się cięgło przy przepustnicy do którego jest przymocowana linka i wzrastają obroty. Przewinąłem jeszcze raz tą sprężynę która odciąga to cięgło z linką i problem z głowy :) teraz muszę znaleźć kogoś z dobrym komputerem do podpięcia. Może jest tutaj ktoś z okolic Piły woj. wlkp.
  2. wysokie obroty wyeliminowane. Równo trzyma się na jakieś 800. Pozostaje sprawa braku mocy no i kiepskiej kultury pracy silnika. Ktoś ma jakieś pomysły ??
  3. A wiec tak. Sprawdziłem ten czujnik podchodzi do 318is oraz 318i. zamontowałem nowy czujnik założyłem również nową oryginalną sondę Bosch ponieważ długo jeździłem bez. Rezultat jest taki że podniosły się obroty na 2tys. i tak trzyma wcześniej były za niskie jakieś 550 i nie równo pracował silnik. Nadal brakuje mocy. Koledzy pomóżcie pół roku temu zrobiłem swap i od tego czasu nie mogę dojść do ładu.
  4. Oki. Dzięki Kolego :) Jutro zanim odbiorę czujnik sprawdzę to.
  5. Witam wszystkich. Mam takie pytanie. Chce wymienić czujnik położenia wałka rozrządu. Koleś w sklepie szukając go w swoim komputerku znalazł go w dziale przeznaczonym dla 318i nie dla 318is. czy to jest możliwe ??
  6. Kolego miałem dokładnie ten sam problem. Wymieniłem klamkę i zatrzasnęły mi się drzwi też od kierowcy.Do auta wszedłem przez otwarte okno które zawsze zostawiam jak coś robię. Wszystko działało. Siłownik od centralnego działał wszystkie cięgła chodziły ale drzwi i tak nie otworzyłem. Pukałem stukałem i nic. Nie zastanawiałem się długo i zamówiłem zamek z allegro. Zamek w zatrzaśniętych drzwiach popsułem. Dużo zabawy przy tym było ale udało się.
  7. Mam takie pytanie. Posiadam E36 318is sedan. chciałbym założyć skrzynie biegów 6-o biegową z E46 320d. Czy to podejdzie ?? Może ktoś już coś takiego robił ?? _______ Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem dostaniesz ostrzeżenie. mattiss
  8. Kolego ja wyciągałem przy sedanie wentylator wiec powinno być tak samo. Otwórz maskę i za silnikiem jest blacha która kryje wiązkę kabli odkręć ja (może być mocno przyklejona). Odsuń kable i tam będziesz miał obudowę wiatraka.Pościągaj blaszki i wyciągaj. Musisz dobrze ustawić obudowę i wiatrak przy wyciągnięciu.
  9. Sprawdziłem oporność. Między stykami 1 i 2 pokazało mi 1.46 oma natomiast między 2 i 3 stykiem nie pokazało nic. Z podpowiedzi kolegi "emir55" wnioskuje że czujnik jest popsuty a wy jak myślicie ??
  10. Oki. Dzięki kolego za podpowiedz.
  11. Witam wszystkich. kolejny raz grzebałem przy mojej buni. Kolejny raz odłączałem wtyczki na zapalonym silniku. Na krokowca reaguje (gaśnie) na przepływke też reaguje (obroty spadaja poniżej 500) czujnik wału korbowego i też (gaśnie) no i odłączam czujnik wałka rozrządu i nic zero jakiejkolwiek różnicy pracy silnika. I teraz pytanie do was. Czy to może mieć wpływ na to że auto nie ma mocy i strasznie trzęsie silnikiem. Dodam że byłem na sprawdzeniu komputerem i komp nie pokazal że czujnik może byc popsuty .
  12. Sprawdź czujnik położenia przepustnicy. Ja miałem to samo zdarzenie. Wymieniłem czujnik i przestał falować. Mam inne problemy z autem ale obroty się wyrównały
  13. Auto nie równo pracuje na wolnych obrotach tak jakby na jeden gar nie cykał. Obroty wyrównują się dopiero przy 2 tys. do 4,5 tys. ledwo sie zbiera dopiero później czuć drobne przyśpieszenie ale to naprawdę drobne.Acha gdy jade na wysokich obrotach i zaczne odpuszczac gazu to auto przyspiesza to jest dla mnie dziwne bo na mój rozum to powinno zwolnic.Dla mnie 1.6i a 1.8is to duza różnica przynajmniej tak mi sie wydawało. Chciałem założyć szpere a tutaj mam problem z silnikiem :mad2:
  14. Witam. Mam taki problem. Nie jestem do końca pewien czy mam właściwy komputer sterujący. Miałem e36 1.6i włożyłem do budy silnik 1.8is m42 kompletny. Cały osprzęt wiązka kabli komputer dosłownie wszystko. uruchomiłem go bez problemu. jednak problem jest teraz. jak na 140 kucy to ten silnik w ogole nie jedzie. Byłem na wszelkich komputerach. zadnych błędów nie pokazało. Sprawdzałem na allegro numery komputerów. pomyślałem że może dostałem nie ten komp. znalazłem trzy komp i każdy z innym numerem. czy ktoś wie jak można dojść do tego jaki powinienem mieć sterownik. objawy jakie są to trzęsący się silnik niskie obroty cos koło 600 no i brak mocy. objechał mnie peugeot 1.9 diesel który ma 90 koni to porażka. z góry dzięki. _______ Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss
  15. Jak masz alu to sprawdź na wyważarce czy są proste.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.