Skocz do zawartości

zibimaly

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zibimaly

  • Urodziny 06.08.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320d E46 2000/01
  • Lokalizacja
    OPOLE
  • Zawód
    PH

Osiągnięcia zibimaly

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. a wszystkie kable dzialaja tj. obsługują programowanie ?
  2. Kupiłbym kabel + oprogramowanie wiecie gdzie najlepiej kupic ? tai rzebym sobie mogł sam adoptowac przeplywke i skasowac mapy?
  3. przy podmienianiu na nowe sytuacja wygladala tak samo czyli max wychylenia nie bylo, a wczoraj w serwisie powiedzieli ze niekoniecznie musi sie wychylac na 4 biegu do konca Odnośnie kabla pytanko czy wszystkie kable beda pasowaly od e46 do e60 lub e90?
  4. aha zapomniałem dodac ze na 4 biegu ekonomizer nie wychyla sie do konca wiem ze pomysl z zaslepieniem egr jest srednio trafiony ale chociaz wiem ze teoretycznie pracuje prawidłowo mam jechac w poniedziałek na adaptacje i tylko dla tego ze sie uparłem , szef serwisu twierdzi ze nie trzeba wykonywac takiej operacji (w oby dwóch serwisach w Opolu tak twierdza) auto i tak idzie do sprzedazy ,nie ze wzgledu na awaryjnosc ale tylko dlatego ze chce poprostu zarobic złotego bmw nie ma teraz jest srebrne i tez kombi ;) bez kabla pewnie nic nie sprawdze ?
  5. Witam Posiadam BMW e46 touring z 08/2000 roku. Na liczniku jest niecałe 190 tys.km Mam w zasadzie duzy problem z traceniem mocy prz około 2300 obrotów. Od samego początku auto nie miało mocy. W aucie zamontowane jest turbo po regeneracjii (wymienieone chyba w niemcowni) - sprawdzone i podniesione doładowanie. W tej chwili zawor EGR ma zaslepione podciśnienie przy zaworze i elektro zaworku. Wyczyszczony EGR oraz elektro zaworek przy turbo (który nie był az tak bardzo zasyfiony). Odpalałem auto na niepodłączonym elektro-zaworku, auto nie chciało jechać i dymiło. Wymieniłem przewody od podciścienia. Zapchane katalizatory też zostały usuniete z auta. Podmieniałem przepływki w 2 serwisach na nowe (bez adaptacji) i nic Zauważyłem ze na zimnym silniku (dopóki wskaznik od temperatury jest na niebieskim) przy 2300 obrotow nie szarpie ani nie zamula. I raz na jakiś czas ciągnie w miare równomiernie i dostaje mega kopa. Czy ktoś może wie gdzie jeszcze moge szukać przyczyny spadku mocy? Z góry wielkie dzięki Pozdrawiam
  6. wyłącz ogrzewanie i dmuchawę jak obroty przestana falowac to na 100 % podgrzewacz
  7. Masz rację, żaluzja chłodnicy jest w modelu poliftowym. Kolego przykro mi bardzo jestes w błędzie w modelu przed liftowym tez jest zaluzja na 1000%
  8. Witam dzisiaj byłem w opolskim serwisie BMW na partyzanckiej. W swoim BMW mam identyczny problem. Przed czyszczeniem EGR auto praktycznie w ogóle nie chciało przyspieszac do 2500 obrotów Po czyszczeniu EGR auto zaczeło przyspieszac ale jest dalej troszke przymulone ( 2 gie takie moje BMW lepiej przyspieszalo i oczywiscie 320d). Dis nie wykazał zadnych błedów wiec musi to byc usterka mechaniczna. Przepływka napewno jest sprawna turbo pompuje. czy nieszczelnosc na odcinku turbina przepływka ma na to wpływ wydaje mi sie ze uszczelka przy turbo jest luzna z plastikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.