Witam ... Mam pytanie, jaki jest najlepszy pomysł aby włożyć nowy (w sensie drugi) dyfer do bmki e34 525i 24v 93r. z Blokadą Mechanizmu Różnicowego (szpera 25%) Przełożenia na poszczególnych biegach: 1- 60 km/h 2- 100 km/h 3- 150-160 km/h 4- 200 km/h 5- 240 km/h Może się ktoś wypowiedzieć coś na temat tego mostu http://allegro.pl/item1188189547_most_m5_e34_szpera_swap_drift_3_23_dyfer_bmw.html czy będzie pasował do tej bmki i jak wyglądają jego przełożenia? A drugie pytanie : Jeżeli słychać przy ruszaniu taki dzwięk stukania tak jak by talerzy, a jeżeli natomiast na 1 biegu jedzie się powoli, że samochód się toczy i zrobię pełny skręt to słychać takie chrobotanie?? --> (co to może być??) <-- |Może po jakimś czasie dojść do zblokowania mechanizmu różnicowego nagle podczas jazdy?? (tzw zablokowanie kół osi ??) Jak bym mógł prosić o pomoc w tej sprawię i jakieś szczegółowe dane byłbym bardzo wdzięczny... z góry dziękuje..