Ja również mam podobnie. Początkowo walczyłem z drganiami kierownicy i lewarka zmiany biegów. Wymieniłem kolejno poduszki pod silnikiem i skrzynią, łącznik elastyczny wału, koło pasowe wraz z paskami, napinaczem i rolkami oraz koło dwumasowe wraz ze sprzęgłem. Dopiero po wymianie wszystkich tych elementów drgania na kierownicy praktycznie są niewyczuwalne ale na drążku zmiany biegów niestety pozostały. Okazało się jednak, że po wymianie sprzęgła + dwumasy słyszalne zaczęło być chrobotanie z okolic skrzyni (wcześniej chyba nie słyszałem tego przez hałasy towarzyszące drganiom). Wszystko wskazuje na to, że przyczyną tego jest skrzynia biegów. Kolego Czerwony, czy możesz podzielić się informacją ile kosztowała Cię druga skrzynia oraz jej remont? Możesz polecić jakiegoś mechanika? Czy ktoś z forumowiczów może polecić jakiegoś mechanika z Wrocławia albo okolić który wykona dobrze remont skrzyni? Pozdrawiam