Skocz do zawartości

dubelt

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    new timer
    E30 - w trakcie przebudowy
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia dubelt

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Chodzi właśnie czy da się jakoś to zamocować ... np do 4rech punktów mocujących tylną część bębnów? Czy ten element jest na tyle wytrzymały?
  2. to tak: wahacze około 100zł/sztuka. powiedzmy ze da się za 300zł znaleźć z zaciskami. regeneracja zacisków +30zł tarcze komplet około 230zł klocki.. jak kto woli 40-300zł tak więc wychodzi od 600 do 900zł za swap wahaczy. robota przy przekładaniu wahaczy wydaje mi się równie (jak nie bardziej) czasochłonna niż wymierzenie i zrobienie adapterów... wiem że jest to dużo bardziej bezpieczne :) głównie z tego powodu zrobiłem zapytanie do forumowiczów - czy ktoś robił bezpieczną przeróbkę :) ale w innym stylu niż czysty swap
  3. porównywanie budowy statku kosmicznego do wozu drewnianego x XII wieku... wiem ile kosztują wahacze - dobrze liczysz koło 500. dolicz również nowe, sprawne tarcze i klocki .. wyjdzie już dużo więcej. przy tej przeróbce głównym pytaniem jest czy mocowanie adapterów na wahacze dla bębnów jest bezpieczne. przypuszczam ze przy tarczo-bębnach wykonywano wzmocnienie mocowania zacisku. nowe tarcze, klocki i zaciski <600zł nie mówię tu o 4 tłoczkach, skoro na przodzie mam normalne seryjne pod tarcze wentylowane.
  4. proszę czytajcie ze zrozumieniem. niestety mam wahacze pod bębny, odpada wersja przerabiania na oryginalne tarczo-bębny 1. czytaj wyżej. nie znaczy że ręczny będzie hydrauliczny, nie ma być. są zaciski z ręcznym linkowym, sprężyną. nie chodzi o drift tylko o odprowadzanie ciepła/koszty nowych bębnów w porównaniu do tarcz + zacisków. z tego co mam przeanalizowane, koszty są prawie takie same. co prawda więcej roboty :\ 2. szukam odpowiedzi, pod górkę nigdy nie robię. p.s. słownik języka polskiego? >>>równiesz
  5. Witam, czy ktokolwiek zrobił przeróbkę bębnów na tarcze i zaciski z innego samochodu niż bmw? niestety mam wahacze pod bębny, odpada wersja przerabiania na oryginalne tarczo-bębny jedynym rozwiązaniem jakie widzę to mod tarczy i zacisków z innego samochodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.