Skocz do zawartości

Jarek J.

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia Jarek J.

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pozcytałem na forum zrobilem kabelek z diodą podłączyłem się do kompa i otrzymałem błąd 1262 tak miga w kółko. Auto nierówno pracuje w niskich obrotach ale także przyśpiesza falując. Oto oips błędu: Idle Speed Actuator There is a break or short circuit in the wiring to the idle actuator or the wire from the DME is defective or the output stage in the of the DME is damaged. This code will also be stored if the engine stalls at over 600 rpm. Może się ktoś z tym spotkał pozdrawiam. Poszukuje takżę schematu instalacji elektrycznej do E36 1.8 rok 93. [email protected]
  2. Jarek J.

    Komputer silnika

    Wiem ze ATE produkuje czesci do ABS-u wiec dlatego pytam gdzie w komorze silnika znajde komputer w E-36 1.8, i mam drugie putanie jaki jest skuteczny sposób pomiaru sondy lambda. W autodacie sa jej parametry tylko jak ja wypiac albo zmierzyc jej opór na wtyczce idacej do koputera. Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
  3. Jarek J.

    Komputer silnika

    Mam E36 rok 93 silnik 1.8 113KM, obroty falują silnik pracuje nierówno, sprawdziłem: -przewody podciśnienia, -przepływomierz -silnik krokowy -czujnik temperatury -wymieniłem świece ... pozostała sonda lambda i komputer z tego co się orientuje sonde sprawdze ale nie mam wiedzy co do komputera. Sprawdziłem go i jest producenta ATE czy nie powinien być to BOSCH? Pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi.
  4. Dzieki bede walczył co do paska to wymieniłem go koło napinacza tez to nie to tracuje tak samo jak przed zmiana dzis wyciagam pompe paliwa musze sprawdzic czy pracuje i daje odpowiednie cisnienie. Dziekuje za podpowiedzi, bede walczyl i lece do apteki po Melise...
  5. Mam problem a w zasadzie problemy. BMW E36 1.8 benzyna nierówno pracuje na wolnych obrotach, jak ja zapale a jest zimno to pierwsze 30sekund jest ok potem zaczyna sie falowanie obrotów i jak sie nagrzewa to problem zanika ale nigdy nie pracuje zupełnie równo. Wymienilem przpływomierz, silnik krokowy, pasek rozrządu i nic. Jak przyspieszam to silnik nie pracuje równo wchodzi na obroty lekko falowo jest to delikatne ale da sie wyczuć. Byłem na komputerze żadnych błędów, jedynie kąt zapłonu to 13-14 stopni a powinie byc coś koło 3 dla tego silnika. Trzy razy zgasła mi a miałem około 15 litrów paliwa i nic wlalem 5 litrów i ruszyła. Wczoraj nie chciała zapalic wiec dolalem paliwa i nic nie pomogło auto nie odpala. Pomocy i dziekuje za każdą rade. Pozdrawiam :modlitwa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.