Skocz do zawartości

krzeptozakopane

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1998

Osiągnięcia krzeptozakopane

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Wczoraj podnosilem samochod i zauwazyłem że w miejscu gdzie wał łączy się ze skrzynią jest wilgotno od oleju, co prawda nic nie kapie ale sie poci. I teraz mam pytanie czy to simering do wymiany? I czy powinienem dolać oleju do skrzyni? Czytałem i napisane było że olej nalany jest dożywotnio no ale jak jest ubytek to logiczne by było dolać ale nie wiem czego... Koleszka powiedział mi zebym zadzwonil do BMW i zapytał jaki olej był wlany oryginalnie. Doradzcie prosze :) Dzieki.
  2. Witam. problem radia rozwiązany wyciągnałem konsole i wymienilem bezpiecznik to samo było ze zmieniarka tylko ze działała 2 dni i teraz nie moge wyjąć kieszeni, prąd ma ale jakos plyta się zablokowała i nie reaguje tylko słychac jak próbuje ale nic z tego. podłączyłem samochód do komputera i pokazało błąd przekażnika obrotów czy coś w tym stylu myślę że to problem z palącą się lampką alternatora (ładowanie pokazuje 14 na niskich i wysokich obrotach). Był też błąd czujnika poduszki pasażera i błąd napinacza kierowcy. I teraz nie wiem czy wymienić regulator napięcia czy szukać czego innego.
  3. Witam wszytkich forumowiczow. od kilku dni jestem posiadaczem e39 523i 1998 i teraz tak świeci mi sie kontrolka od ładowania, kontrolka od SRS tez sie swieci, radio nie działa tzn. wszystkie przyciski się świecą ale nie słychac ani nic nie widac aha i kasety nie moge wyciągnąc pewnie temu ze radio nie działa. Proszę o pomoc. PS mieszkam w Irlandii i autko jest z kierownica po prawej stronie.(nie wiem czy to ma jakies znaczenie) DZIEKI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.