Skocz do zawartości

adam1970

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318i Touring 90r

Osiągnięcia adam1970

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czy mi sie dobrze zdaje, że trzeba zdjąc pompe wodną, rolki od rozrządu i dolną obudowe (1)? http://www.realoem.com/bmw/diagrams/a/s/2.png
  2. Witam, mam do wymiany pompe oleju, zadzwoniłem na Narbutta, zamówiłem. Poczytałem o wymianie "Sam naprawiam BMW E30". Jak ja odebrałem ze sklepu to mi troche szczeka opadła. Zobaczyłem dwa pierścienie. Byłem przyzwyczajony do innego wyglądu pompy. W ksiażce autor napisał, że po zdjęciu koła pasowego i wyjęciu uszczelniacza pompe można wyjać, popatrzyłem i widze że uszczelniacz na wale jest mniejszy niż pompa. Mam takie pytanie: co trzeba rozkręcić, zdemontować itd żeby dobrać się do pompy oleju. Pozdrawiam BMW E30 318i M40B18
  3. adam1970

    Brak mocy

    No i udało się, fragment wkładu filtra powietrza wielkości dwu groszówki zablokował przepływomierz :mad2: :mad2: :mad2: . A filtr ma dopiero tydzień :( . Bardzo dziekuję za niezwykle pomocne wskazówki. A tak swoją drogą moja żona psy na mnie wieszała, że kupiłem tak starą BeeMke, sadziła teksty w stylu: Bardzo Modny W...... itd, ale jak wsiadła do niej i się przejechała (a jeździ 4 letnią Corollą) to stwierdziła, że może to i stary samochód (no wkońcu 20 lat:)) ale teraz Was rozumiem :):):) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję
  4. adam1970

    Brak mocy

    Jeśli chodzi o gaz to jest zamontowany i problemy są takie same jak na benzynie (wszystko co sprawdzam i reguluje to tylko na beznzynie). Obroty skaczą 800 +/- 50 (75), zawory słychać. Na luzie bezproblemowo wchodzi na 2700 i nastepuję gwałtowny spadek mocy. Zwróciłem uwagę na rure powietrzną ponieważ nawet jeśli wcześniej się zaciskała to było to niezauważalne, teraz podciśnienie powoduje, że ścianki wewnetrzne dochodzą do siebie z II robi się dosłownie X patrząc z góry na rure. Filtr powietrza kilka dni temu wymieniałem. No i zuzycie paliwa, patrzac na wskaźnik "chwilowego zużycia paliwa" (pod obrotomierzem) to pali dwa razy tyle. Tak patrząc na objawy i różne wypowiedzi zastanawiam się czy to nie jest 2w1 tzn: przepływomierz i rozrząd. Miałem parę lat temu 316i coupe e30 i zużycie paliwa było zdecydowanie mniejsze. Przed awarią w mieście pił mi 17 - 20 a w trasie 10 - 11 (bez względu na rodzaj paliwa). Dziekuję i pozdrawiam
  5. adam1970

    Brak mocy

    Witam wszystkich, mam taki problem. Brak mocy. Niunia zachowuje sie tak jakby włączył się ogranicznik mocy. Max obroty 2500, przedkość max: 50 - 60 km/h. Jak podniosłem maske to zobaczyłem, że przewód powietrzny między przepływomierzem a kolektorem dolotowym przy dodaniu gazu kurczy się. Zachowuje się tak jakby wytwarzało się w nim podciścienie, po puszczeniu gazu przwód wraca do normalnych "rozmiarów". Paliła mi się inspekcja, ale skasowała się bez problemów. E30 318i Kombi moc 113 KM. Zastanawiam się czy to może być przepływomierz. Napewno mam pasek rozrządy do wymiany. Proszę o radę, z góry dziękuję. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.