Skocz do zawartości

prokopmen

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    316 ti

Osiągnięcia prokopmen

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki bardzo, o taką informację mi chodziło, teraz przynajmniej mam pewność, że mnie w garażu szlag nie trafi heh, pozdrawiam
  2. Witam, czytałem wiele na forum odnośnie wymiany żarników, trudności, co wykręcić, co zostawić itp., ale brakuje mi jednoznacznego stanowiska czy przy wymianie trzeba odłączyć akumulator. Słyszłałem, że ze względu na duże napięcie może nieźle kopnąć. Chce wymień sam, ale żeby było bezpiecznie. Kolejny problem jest taki, że jak odłącze akumulator to znów wskocza jakieś błędy w komputerze, ostatnim razem tak miałem przy wymianie akumulatora, a o czym dowiedziałem się po podpięciu do kompa. Prosze o pomoc przerabaiających temat w praktyce.
  3. prokopmen

    316ti- jakie felgi

    Witam kolegów, doradźcie mi jakie fele kupić, obecnie mam 17" z kapciami 225, ET 35 ale wyglądają już strasznie, w związku z tym czas na zmiany, znalazłem piekne fele, wszystkie parametry pasują do mojego compakta, ale ET wynosi 20. W związku z tym moje pytanie o co kaman z tym ET, czy mając obecnie ET 35 moge założyc 20, nadmieniam ze moje pasują akuratnio i wielkością i wpasowaniem,doradźcie!! z góry dziękuje
  4. Witam, proszę o pomoc, mam silnik 1.8 beznzyna 115km, przy wyższych obrotach, zmieniając na wyższy bieg skrzynia tak haczy, że nie moge wbić tego biegu, jest to strasznie uciążliwe i boje się żeby się nie rozelciała po drodze :? ...., może któryś z szanownych kolegów wie co może być przyczyną, dodam ze olej w skrzyni był wymieniany 2 razy- bez poprawy. Cieżko wymienić samemu skrzynie biegów na inny używke? bede wdzieczny za każdą podpowiedź, pozdrawiam
  5. ale to by odrazu chyba wyszło ze filtr paliwa zle załozony, a ja tak jezdziłem tydzien i nic
  6. Wymieniałem Filtr paliwa, oleju, powietrza i kabinowy, z tym że paliwa i oleju wyminili mi w warsztacie. rozebrałem puche od filtra powietrza i osłone od kabinowego, oleju i paliwa nie ruszałem
  7. Ja miałem taką sytuacje z benzyną, tzn kontrolki też świeciły, elektryka działała a przy próbie zapłonu było tylko charakterystyczne tykanie i światła przednie migały, u mnie poszło na popych i odpalił, lecz w dieslach na pych nie mozna. U mnie jak się okazało był to akumulator, spróbuj z kabli odpalić, może coś z akumulatorem.
  8. Witam wszystkich Klubowiczów mam duuuży problem i proszę o pomoc. Wczoraj jechałem i nagle auto zaczęło się krztusić, ja gazu a obroty w dół aż zgasło. Odpaliłem przegazowałem i ruszył, chwile było ok i znów ja mu gazu a obroty w dół, jak udało mi sie podkręcić do 3 tyś to zaczęło szarpać az znów obroty w dół do zera i gasł. Dodatkowo przy każdym zatrzymaniu gasł, potem poszło troche dymu spod maski ( zapach spalonych przewodów. Ostatnio wymieniałem filtry i olej, może to być powodem, co się mogło stać??? pomóżcie prosze!!! ps. auto zapala, jak załapie to chodzi na biegu jałowym i nawet jedzie na biegu, ale jak cos "nie zaskoczy" to dusi, albo szarpie i gaśnie. :(((((
  9. Witam, jestem nowym jak narazie zadowolonym posiadaczem beemki z 2001r. compact z ksenonami . Proszę o pomoc, jakie powinny być żarówki do oryginalnych ksenonów, jaka firma je produkuje i czy można je kupić poza salonem (koszty) o co chodzi z tymi oznaczeniami 4000k, 5000k 6000k, ostatnie pytanie czy można samemu wymienić takie żarniki. Bardzo prosze o pomoc, z góry wielkie dzięki! Pozdrawiam Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.