Skocz do zawartości

zaqwsx

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zaqwsx

  • Urodziny 10.06.1963

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39tds 97r., Citroen C5 1,6hdi
  • Lokalizacja
    Kalisz
  • Zawód
    Nauczyciel

Osiągnięcia zaqwsx

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki. już to zrobiłem i jest ok.. Pozdrawiam Irek.
  2. Jestem tu nowy więc witam kolegów. Od niedawna mam BMW E39tds i powoli poznaje ten samochód. Nowa sprawa którą zauważyłem to chrobotanie w panelu sterującym klimą, a konkretnie to cały czas coś tam chrobocze, bez względu czy kluczyk jest w stacyjce czy nie. Wszystko działa poprawnie, ale poprzedni właściciel mówił mi że parę razy bez jakiegoś namacalnego powodu rozładował mu się akumulator do zera, dlatego mnie to zainteresowało. Czy takie odgłosy z okolic panelu środkowego to normalne, czy jest to coś czemu trzeba się przyjrzec. Dzięki, pozdrawiam Irek.
  3. zaqwsx

    Zakup TDS-a

    Dzięki chłopaki, wszystkie rady i sugestie są cenne :D , chyba ją kupię, zobaczymy co będzie. Miałem już kiedyś 3 i 5 i uważam że beemka to super samochód, a problem to faktycznie polega na trafieniu odpowiednio nie zajechanego egzemplarza. :D :D Pozdr.
  4. zaqwsx

    Zakup TDS-a

    Dzięki, pewnie że 3 litry w comon railu jest bez wątpienia lepszy, ale ta tds-a jest kuzyna, ma prawdopodobnie 280 tys. przebiegu, na 260 przestała zapalac na ciepłym i miała zrobioną pompe za 2700, teraz jest ok. zapala na dotyk, chodzi równo, reszta też nie jest jakaś najgorsza. Na pewno kuzyn nie oszczędzał na niej, ale lata tirem po całej Europie i jeszcze kupił sobie motor i nie ma czasu jeździc tą beemką. Środek jest nawet ładny, ale niepokoi mnie fotel kierowcy, ma podarty środek siedziska i dół oparcia, boki są całe, czy to jest normalne przy welurowej tapicerce, czy może to z 800tys przebiegu?. Jakbym kupił to zapytam jeszcze kolegę Oggy gdzie go zawirusować. Pozdr. :D
  5. zaqwsx

    Zakup TDS-a

    Witam, mam zamiar kupic e39 tds. Już jeździłem tym samochodem, zrobił na mnie niezłe wrażenie, aczkolwiek zauważyłem że lubi wysokie obroty, i tu pierwsze pytanie do bardziej doświadczonych kolegów: - czy ztuningowanie silnika poprawiłoby jego elastycznośc?. -druga sprawa to na co mam zerknąc przy kupnie, dodam że mam ogólne pojęcie o dieslach, ale może w tds-ach jest coś szczególnego na co trzeba zwrócic uwagę. Z góry bardzo dziękuje za podpowiedzi, może mi to pozwoli uniknąc problemów, przepraszam jeżeli powielam post, ale jeszcze slamazarnie poruszam się po forum, pewnie z czasem nabiore wprawy. :D
  6. Witam, ja kiedyś miałem 2,o, w moim odczuciu jest za słaby, a jeżdże raczej spokojnie, a spalanie- 2,5 spali Ci nawet mniej niż 2,o. Pozdr. Irek :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.