Skocz do zawartości

stopmen46

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 325d
  • Lokalizacja
    Venlo

Osiągnięcia stopmen46

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Takie zycie, praca jak kazda inna, mechanicy tez wala w ch.. [<-ostrzeżenie - Mod] i wszyscy inni w ojczyznie wiec juz nawet nie mysle ze to cos zlego, jak ktos chce kupic okazje za grosze z malym przebiegiem to niestety tylko krecony bo nikt nie sprzedaje dobrych fur za bezcen a i tak przewaznie krece leasingowe fury i taxy i w dodatku nie w polsce. Niestety bmw jest taka marka ktora poza mercedesem jest najczesciej krecona wiec trzeba uwazac ;)
  2. Haha Jareckitdci jak niemasz pojecia o czym piszesz to prosze niepisz nic. Zyje z krecenia licznikow i uwiez mi ze w nowych beemkach bez rozkrecenia licznika i przeprogramowania eeproma nie jest to mozliwe a zeby dojsc do eeproma trzeba zdjac wskazowki i rozlozyc licznik, dlatego wlasnie mozna poznac po niechlujnie ustawionych wskazowkach. Po drugie dodatkowo zmieniasz przebieg w module CAS i jedziesz z kazdym z kluczykow 15-20km i masz juz nowy przebieg wszedzie gdzie mozliwe jest sprawdzenie. Ale oczywiscie teoretycy beda nadal pisac o polonezach zal.pl. Acha i kreci sie nawet najnowsze beemki bez problemu (poza seria F z CAS4), ba jest to kwestia 30min pracy. PS. a jak chcesz sprawdzic czy nie byl krecony to odkrec licznik (2xtorx 10) i zobacz czy ktos go juz otwieral (orgilnalne naklejki beda albo przeciete albo po podgrzaniu odklejone ale to powinienes widziec, do tego jak to fleja robil to brakuje 4xsrob i licznik jest tylko na zatrzaski zamkniety. pozdro
  3. Ze tak zapytam od kogo kupiles fure i z jakim przebiegiem? Bo sadzac po fotkach licznika na postoju masz zle ustawiona wskazowke predkosciomierza co wskazuje na to ze zegar byl rozkrecany i ktos niedokladnie pozycje zero ustawil a po co to sie robi to kazdy wie ;)
  4. U mnie okazalo sie ze kolo dwumasowe jest do wymiany, niestety nie moge 100 procentowo stwierdzic ze to bylo przyczyna bo auto sprzedalem tak jak bylo ale bardzo mozliwe ze to wina kola (choc zastanawia mnie to dlaczego znajomy ma tez taki problem w 530d mimo ze ma skrzynie automatyczna a tam jak wiadomo nie ma dwuzamachu).
  5. Witam ponownie, Auto juz sprzedane ale moze komus sie to przyda wiec pisze co bylo u mnie problemem ze biegi ciezko sie przelaczaly, bylo to mianowicie kolo dwumasowe. Po zrzuceniu skrzyni biegow okazalo sie ze sprzeglo jest jeszcze w calkiem dobrym stanie lecz niestety kolo ma luzy i to przez to biegi nie dawaly sie lekko przerzucac a jak na taka stara fure (7 lat) to dosc droga zabawa... pozdro
  6. To masz naprawde duza tolerancje...muza przez transmiter jest do d... na dodatek w trasie wjeżdżając w rożne obszary na różnych czestotliwosiach masz fale radiowe i zaklucenia gwarantowane, transmiter najgorsza opcja z mozliwych, juz lepiej radia sluchac
  7. Albo hamownia tak skalibrowana ze gratisy daje :lol:
  8. Jak "szarpie" silnikiem przy gaszeniu to czesto jest to wina lejacego wtryskiwacza, ja ma tez tak u siebie ale niejestem pewien co do tego bo u mnie dodatkowo "szarpie silnikiem takze przy odpalaniu.
  9. Olej wymieniony i nic nie dalo, synchronizator raczej odpada bo zauwazylem ze jak zmieniam z 1 na 2 przy skrecie w lewo bieg wchodzi dobrze, tlumik dran (kolo pasowe) moglby ktos wrzucic gdzie to sie znajduje w 320d bo mozliwe ze to tez jest powodem ale po dlugich poszukiwaniach najbardziej prawdopodobne wydaje sie byc tuleja (elementy) wybieraka skrzyni biegow, niestety zeby je wymienic trzeba zrzucic skrzynie i dlatego bede to robil dopiero przy wymianie sprzegla bo siedze w w niemcowni i dopiero jak bede w pl zajme sie tym.
  10. Witam wszystkich, wczoraj zwiozlem sobie nareszcie e46 z niecowa i wszystko jak najlepiej poza tym ze przy zmianie biegow z 1 na 2 praktycznie niemozliwe jest zrobienie tego szybko, przy spokojnej jezdzie i powolnym przelaczaniu jest ok ale jak odkrece na jedynce do 3-4 tys i chce szybko wbic 2-ke to czuc wyczuwalny opor i bez uzycia duzej sily jest to praktycznie niemozliwe. Jest to moje 1-sze bmw ale wszedzie skrzynie w "betach" sa chwalone a u mnie w golfie 4 lepiej to dzialalo. Czy jest to uwalona skrzynia czy moze jeszcze tragedi niema? Acha przy redukcjach na nizszych biegach z "przegazowka" o niebo lepiej sie redukuje, poza tym zero jakis niepokojacych odglosow i zmiany od 3-ki do 6-ki sa bezproblemowe jedynie nizsze biegi sa troche "dziwne"
  11. Odgrzewam kotleta :D I po takim programie z allegro pojedziesz po paru miechach robic sprzeglo i dwumas bo strzal momentu je wykonczy szybciej niz zdazysz pomyslec :mad2: :mad2: :mad2: Program u tunera (dobrego) mozesz wybrac dowolnie i tak wlasnie on ustawia ci mapy a jak jedziesz do takiego co wgra jakisz shit i mowi ze juz masz tuning to juz wina lezy po stronie bezmozgiego posiadacza fury. Ja zarzyczylem sobie zeby moj diesel mial lagodny wzrost momentu obr. i szczyt w gr. 2500-2900 zeby nie nadwyrezac sprzegla i kola i latam juz 50tys na tym setupie i wszystko w jak najlepszym porzadku, jak chce to latam do 2500obr i jest ekonomicznie i spokojnie a jak chce [modedit]jechać mocniej[modedit] to krece do 4500 i auto mam spasowane pod siebie a nie jakies [modedit]badziewie[modedit] z allegro. Pozdro ____ Na forum nie przeklinamy i nie używamy wulgaryzmów! Nawet w formie z kropkami ... Następnym razem będzie ostrzeżenie. Radzę zapoznać się z regulaminem ogólnym forum i regulaminami działów. mattiss
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.