Skocz do zawartości

aragorn309

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d 193KM

Osiągnięcia aragorn309

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Poszukuję lusterka od kierowcy. Bmw e39 kombi polift 2001 rok. Kolor cosmosschwarz 303 . 15 pinowe złącze. Jesteście wstanie załatwić nowe lub uzywane? Prosze o info na mail [email protected]. Z góry dziękuję Pozdrawiam serdecznie Hubert Lewartowski
  2. Jutro zajrzę jeszcze pod maske. Zdejme oslony i spróbuję odpowietrzyc. Mam nadzieję ze cos to da. Jak nieposkutkuje jade podłączyć pod kompa. Jeśli ma ktoś jeszcze jakieś pomysły na co mogę jeszcze zwrócić uwagę proszę o sugestie.
  3. Kolego a czy mógłbyś podesłać fotkę umiejscowienia tego odpowietrznika? Pytam ponieważ nie mogę go namierzyć. A chciałbym uporać się z tym problemem jak najszybciej. Czy miałeś może takie przejścia z tak ogromnym spalaniem w swoim aucie??
  4. Witam Serdecznie !!! Jestem świeżo po wymianie termostatu głównego oraz termostatu EGR. Wymieniłem termostaty ponieważ nikt nie zaglądał do nich od nowości i po moich obserwacjach (wolne nagrzewanie się silnika i grzanie kabiny) stwierdziłem , że nadszedł ich kres - zaczęły puszczać. Po wymianie na nowe jest jeszcze gorzej . pierwsze objawy : - Spalanie auta 53 km - 10 litrów ON - wskazówka temperatury bardzo rzadko osiąga pion. Przeważnie jest na 1 białej kresce - webasto działa - stan płynu w zbiorniczku jest odpowiedni - jak jest zbiorniczek wyrównawczy jak patrzymy od góry mamy dwa wężyki , które są podłączone przy korku od zbiorniczka ten od lewej jak stoimy przodem do auta jest podłączony w okolicach EGRu , drugi natomiast zwisa swobodnie . Czy tak powinno być? - pytam ponieważ nie zwróciłem na to uwagi wcześniej a teraz przykuło to mój wzrok. Bardzo proszę jeśli , ktoś z forumowiczów mógł by mi podesłać fotki ewentualnie opisówkę jak i gdzie powinien być podłączony ten wężyk będę bardzo wdzięczny. - jeszcze jedna uwaga , która może być istotna w tej kwestii. - 25 grudnia przejechałem 3 km i samochód stał na dworzu przez około 2,5 godziny , wskazówka nie wyszła z niebieskiego pola (auto zanim wyjechało na miasto stało w garażu przez noc i około 10 minut pracowała na parkingu zanim zebrała się rodzina) . Po 2,5 godziny miałem pokonać tą samą trasę zajrzałem więc pod maskę - ponieważ zaczęła mnie zastanawiać ta temperatura odkręciłem troszke korek od zbiorniczka na niepracującym silniku usłyszałem jak schodzi ciśnienie . Po tym odpaliłem auto i wróciłem tą samą trasą jedyna różnica to prędkość ( przy 1 razie jechałem do 60 km/h a wracając do 100 km/h i wysokie obroty) Temperatura po dojechanie na miejsce i postaniu 1 minuty osiągnęła pion. Zastanawiam się czy układ nie jest zapowietrzony i czy przypadkiem nie ma to związku z tym wężykiem??? Warsztat , któy dokonywał wymiany termostatów twierdzi że zostało poprawnie odpowietrzone. Proszę bardzo o ewentualną instrukcję jak nalezy poprawnie odpowietrzyć układ chłodzenia. Jeśli nie mylę się odpowietrzniki znajdują się 1 na termostacie EGR a drugi na przewodzie biegnącym obok EGR. I najważniejsze.... co może być przyczyną tak wysokiego spalania?? Przed wymianą termostatów max spalała 14 litrów - dlatego postanowiłem je zmienić ponieważ jak kupiłem auto rok temu w mieście spalała mi do 10,5 litra. Bardzo proszę o pomoc ponieważ nie wiem już co robić. Z góry dziękuje Serdecznie
  5. Wracając jeszcze do zmiany bajtów. Niezależnie czy miałem 1024 i 1 / 16 czy też 4096 i 1 lub 16 sytuacja była taka sama. W obd.ini próbowałem także dodawać wpis UBATT=OFF także nic nie pomagało
  6. Kabelek z autem łączy się , mogę odczytać niektóre dane , ale np. special test w INPA nie przejdzie - program zgłasza brak zapłonu. Działam na wirtualnej maszynie na obrazie stworzonym przez forumowicza Trandolf. Nazwa obrazu: INPA_na_win-xp_vmware_trandolf Sterowniki z których korzystam to ściągnięte ze strony FTDICHIP : CDM v2.08.28 Certified Fejs zawsze instaluje mi się jako port com 4. W zaawansowanych opcjach zmieniam na 1 : używam brutalnego przypisania do tego urządzenia portu com 1 ponieważ jest on już zajęty tak samo jak port com 2 i 3. - Nie ważne jaki wirtualny obraz od kolegi Trandolfa odpalam tak mi się właśnie dzieje. Następnie zmieniam bajty na 1024 a opóźnienie na 1. W OBD.ini wpisuje port com 1 i kopiuje go wraz z EDIABIAS.ini do katalogu Windows . Poniżej opis pliku obd: Port=Com1 Hardware=OBD RETRY=ON ;Tracelevel=0xFFFFFFFF ;Tracelevel=0xFFFFFFFF ;Tracelevel=0xF0000000 ;Tracelevel=0x0000FFFF ; Bit 0 = Funktionsaufruf ; Bit 1 = io Ergebnis ; Bit 2 = nio Ergebnis ; Bit 3 = Detailinfos ; Nibble 0 = readchar_wait ; Nibble 1 = main ; Nibble 2 = cmd ; Nibble 3 = obd ; Nibble 4 = send_and_receive_... ; Nibble 5 = read_telegram_... ; Nibble 6 = send_telegram ; Nibble 7 = SendData
  7. Auto które chcę zdiagnozować to BMW E39 530d 193KM. Więc spokojnie pójdzie na fejsie pod USB. :cool2:
  8. Witam. Bardzo proszę doświadczonych użytkowników INPY o sprawdzenie wyników LIVE. Chciałbym sprawdzić czy auto kondycyjnie jest okej. BMW E39 530D 193 KM automat Touring. Ostatnio zauważyłem że autko sporo pali okolice 9-13 litrów trasa miasto . Zaznaczam że nie gniotę Bmki tylko jeżdżę wmiarę spokojnie. Mimo to autko jest żwawe nie ma problemu z przyspieszaniem. Czyściłem ODMĘ do zaworu EGR oraz elektrozaworków jeszcze nie zaglądałem . Jakieś pomysły? Poniżej linki do wyników INPA LIVE. Z góry dziękuję za pomoc. http://img850.imageshack.us/img850/5618/57715922.jpg http://img191.imageshack.us/img191/2539/53388792.jpg http://img254.imageshack.us/img254/8497/26121297.jpg http://img801.imageshack.us/img801/4048/64144729.jpg http://img836.imageshack.us/img836/3456/15199318.jpg
  9. Witam. Też mam problem z interfejsem od Viakena. Za nic w świecie nie mogę tego uruchomić. Długo próbowałem nim zdecydowałem się zgłosić o pomoc. Wszystko instalowałem zgodnie z instrukcją Trandolfa , którą znalazłem na forum. INPA nie wykrywa ani battery ON ani Ignition ON. Jakieś porady? Zaznaczam , że z obsługi komputerów nie jestem nogą . Z góry byłbym bardzo wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.