Skocz do zawartości

maotsetung

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-34 525tds 1994 touring

Osiągnięcia maotsetung

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Panowie. Co to moze byc?? taki blad mi wyszedl na diagnostyce?? auto nie ma mozy jakby nie dostawalo paliwa nie trzyma obrotow i niesamowicie sie tzresie silnik na jalowych obrotach. nie ma sily jechac nawet na wysokich obrotach a male wzniesienie oznacza konic jazdy. prosze o pomoc i jelsi mozna o przyblizony koszt naprawy z gory dziekuje
  2. sprawdz kolego czy czasem nie masz twardych wezy. mi tez sie szybko grzala. i okazalo sie ze mialem peknieta glowice
  3. czy moze to byc regulator obrotow??
  4. a zapomnialem dodac to automat.
  5. Witam, zwracam sie do was z pomoca bo nie mam pojecia co moze byc grane. Rano pojechalem na miasto. Ruszylem z miejsca uslyszalem stukniecie i nagle w samochodzie odczuwalne sa niesamowite drgania. Brak tez mocy. silnik dobrze pracuje ale niesamowicie drzy i na jalowym ale przy wyzszych obrotach nie czuc drgan tylko spadek mocy. Co moze byc przyczyna.POMOCY!!! :(
  6. maotsetung

    peknieta glowica

    Witam wszystkich mam pytanie czy po przegrzaniu glowicy i jej planowaniu powinienem rowniez zplanowac blok?? dzieki za odp
  7. Witam wiem ze ten temat juz byl poruszany kilka razy ale potrzebuje pomocy. problem jest nastepujacy. mam niesamowite cisnienie w wezach ukladu chlodzenia. temperatura jest ok nawet jak jechalem do holandii. ale musialem stawac co jakis czas i odczekac chwile by dolac plynu(uciekal na postoju przez wezyk od zbiorniczka wyrownawczego) poza tym jak odkrecalem korek w zbiorniczku to slychac bylo jak ucieka powietrze. zaznaczam ze temperatura byla w pionie caly czas. jaka moze byc przyczyna. prosze o pomoc. dziekuje z gory.
  8. jeli jest ktos chetny to mam ta ksiazke. jak trzeba cos zeskanowac to mowic jaki temat i na jaki adres mail wyslac. pozdro
  9. jesli ci to pomoze kolego to sugeruje sprawdzic katalizator. moj znajomy mial ten sam problem co ty ale w audi a6 c4. po wyjeciu kata samochod odpala od szczalu i nie ma zadnych problemow. po podpieciu do kompa tez nie bylo bledow. pozdrawiam
  10. maotsetung

    Pytanko

    ok dzieki
  11. maotsetung

    Pytanko

    a mozecie mi powiedziec jak to zrobic koledzy?? to moje pierwsze bmw i nie mam zbyt duzo doswiadczenia z tym samochodem
  12. maotsetung

    Pytanko

    dzieki, bylem to skasowac zaplaciclem 20zl
  13. maotsetung

    Pytanko

    czy 525tds przy oil service i inspekation wchodzi w tryb awaryjny czy kontrolki tylko informuja ze trzeba przeprowadzic wymiane oleju??
  14. wiem ze sa dwa klawisze. klapa mi sie normalnie otwiera ale jak naciskam ten od szyby to nie ma zadnej reakcji. zobacze te wiazki moze rzeczywiscie cos sie tam popieprzylo.
  15. Ja jestem szczesliwym posiadaczem tds i spalanie nie jest takie duze. Zalalem krowe do pelna i po przejechaniu 100km po miescie spalanie wyszlo 8,5l a na trasie przy 140 km/h 6,5l. moim zdaniem na auto o takiej masie i gabarytach to nie duzo. wczesnij mialem golfa3 gt zlopal 7l. komfort jazdy nie do porownania a koszty paliwa prawie te same. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.