Panowie-ręce mi opadają - "bemka30" ma instalcję LPI wyprodukowaną przez holenderską firmę VIALLE i domniemam,że jego samochód został sprowadzony właśnie z Holandii lub Belgii - bo tam jako nowy samochód został na pewno w nią wyposaąony. Instalacja ta to V generacja - wtrysk gazu w fazie ciekłej.Nie ma tu reduktora - wie i płyn chłodniczy nie ma nic do rzeczy. W zbiorniku gazu znajduje się pompa gazu i elektronika,która w zalezności od modelu jest wewnątrz zbiornika lub na zbiorniku.Przewodami elastycznymi(a nie miedzią) gaz doprowadzany jest do tzw. regulatora ciśnienia a z niego gaz wędruje do wtryskiwaczy gazowych z których w fazie ciekłej wtryskiwany jest do komory spalania.Pompa w zbiorniku tłoczy gaz pod ciśnieniem - na wyjściu ma około 10-12 barów w zalezności od kilku różnych czynników. Sądząc po roczniku samochodu kolegi bemka30 ma LPI 6.4 - czyli już nowy typ pompy z elektroniką na zbiorniku - okrągły aluminiowy dekiel.Wtryski powinny być koloru "fiolet".Z ciekawostek tej instalacji - wykresy z hamowni pokazują nieznaczny wzrost mocy silnika na LPG w porównaniu z PB.Instalka dedykowana do konkretnych madeli danych marek - bez zadnych regulacji - nie ma takiej możliwości. bemka30 napisz skąd jesteś to coś pomyślimy na ten Twój problemik :D