Skocz do zawartości

AArti

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia AArti

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No to kolega bemka30w swoim pierwszym poście wprowadził mnie w błąd piszac iż ma instalację lpi. :x
  2. Panowie-ręce mi opadają - "bemka30" ma instalcję LPI wyprodukowaną przez holenderską firmę VIALLE i domniemam,że jego samochód został sprowadzony właśnie z Holandii lub Belgii - bo tam jako nowy samochód został na pewno w nią wyposaąony. Instalacja ta to V generacja - wtrysk gazu w fazie ciekłej.Nie ma tu reduktora - wie i płyn chłodniczy nie ma nic do rzeczy. W zbiorniku gazu znajduje się pompa gazu i elektronika,która w zalezności od modelu jest wewnątrz zbiornika lub na zbiorniku.Przewodami elastycznymi(a nie miedzią) gaz doprowadzany jest do tzw. regulatora ciśnienia a z niego gaz wędruje do wtryskiwaczy gazowych z których w fazie ciekłej wtryskiwany jest do komory spalania.Pompa w zbiorniku tłoczy gaz pod ciśnieniem - na wyjściu ma około 10-12 barów w zalezności od kilku różnych czynników. Sądząc po roczniku samochodu kolegi bemka30 ma LPI 6.4 - czyli już nowy typ pompy z elektroniką na zbiorniku - okrągły aluminiowy dekiel.Wtryski powinny być koloru "fiolet".Z ciekawostek tej instalacji - wykresy z hamowni pokazują nieznaczny wzrost mocy silnika na LPG w porównaniu z PB.Instalka dedykowana do konkretnych madeli danych marek - bez zadnych regulacji - nie ma takiej możliwości. bemka30 napisz skąd jesteś to coś pomyślimy na ten Twój problemik :D
  3. W/g mnie masz dwa problemy - jeden to elektryka a drugi to pompa,która już sobie nie radzi ze zwiększonym zapotrzebowaniem na gaz. Jakby co to służępomocą. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.