Skocz do zawartości

matheo872

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 318i 1985

Osiągnięcia matheo872

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. zmienilem pompe na oryginał zmienilem takze przekaznik na oryginal i dalej to samo..(brzęczy i nie odpala wogole silnik)nie wiem juz co jej moze byc..dodam moze ze stalo sie to po tym gdy zabraklo mi gazu i zgasla potem juz ciezko bylo zapalic ale jakos zapalila i dojechalem jeszcze na gazie do domu a na drugi dzien cały czas gasla na benzynie i brzeczal ten przekaznik.bardzo prosze o pomoc
  2. wita. mam problem z moja e30 otoż chodzi o to że autko chodzi kilkadziesiąt sekund i gaśnie do tego dosyc głosno brzeczy przekaźnik pompy paliwa.czy spotkał sie ktos z was z podobnym problemem i czy wymiana przekaznika zalatwi sprawe? pozdrawiam
  3. witam wszystkich od jakiegos czasu mam problem z autem.jest to e30 m10b18.wykluczylem juz wiekszosc mozliwosci mianowicie zmienilem głowice aprat zaplonowy swiece, kable wn. kopulke palec wtryski..i nie mam pojecia gdzie dalej szukac problemu. objawy wygladaja mniej wiecej tak:silnik na benzynie pracuje tylko po odlaczeniu wtyczki od ssania i to bardzo nierówno kiedy podlacze ją spowrotem podczas pracy silnika delikatnie spada z obrotow ale chodzi nadal.gdy odpalę ja przy zalozonej wtyczce od ssanie silnik zapali ale po chwili gasnie.pewnie szukalbym problemu w ukladzie paliwowym gdyby nie fakt że i na gazie nie pracuje zbyt dobrze(lepiej chodzi ,rowniej ale takze nie ma mocy i nie chodzi idealnie rowno silnik co jakis czas dziwnie 'Drga'(przy pracy na benzynie drga tak caly czas i sa to dosc mocne drgania) dodatkowo zalaczam filmik gdzie mozna posluchac jak pracuje ten silnik jakosc nie jest zbyt dobra ale zawsze cos http://www.youtube.com/watch?v=7n_jRic9qaU moze jest w stanie ktos mi pomoc bo naprawde nie wiem juz gdzie szukac problemu.. :cry: pozdrawiam
  4. odpowie ktos?no nie wierze ze nikt nie zna odpowiedzi..
  5. a czy jest jakas mozliwosc aby zrobic to samemu??np ustawic kolo pasowe na znak , palec na znak potem przewody w odpowiedniej kolejnosci ?a na koniec krecic aparatem i szukac odpowiedniego kata wyprzedzenia..da sie zrobic cos takiego?
  6. witam.wymienialem aparat zaplonowy i nie bardzo wiem jak go teraz ustawic zeby bylo dobrze.problem wynika troche z mojej glupoty bo nie zpamietalem w jakim byl wczesniej ustaweniu...a teraz nie bardzo wiem co z tym zrobic.czy jest w stanie ktos pomoc?bede bardzo wdzieczny..pozdrawiam
  7. dziewki wielkie za tą informacje.myslisz ze gdyby byl uszkodzony moglyby byc takie objawy jak opisalem? i czy jesli problem tkwi we wtryskiwaczach to po wymianie listwy wszystko powinno wrocic do normy?
  8. witam wszystkich.jestem nowy na forum.moze wyda wam sie to smieszne ale naprawde nie mam pojecia co to to jest do czego sluzy i nigdzie nie moge tego znalezc.. http://img705.imageshack.us/img705/9673/cosq.jpg .a pytam dlatego ze mam spory problem z autkiem.chodzi o to ze silnik strasznie kuleje na benzynie(chodzi nie rowno trzesie silnickiem itd) na gazie tez nie jest dobrze ale przynajmniej rowno chodzi.wyczerpalem juz wikszosc mozliwosci do sprawdzenia(zmienilem nawet glowice) i nie mam pojecia co jest grane. Jesli chodzi o ten czujnik na zdj(nie wiem jak to nazwac inaczej) to po jego odlaczeniu nie ma zadnej zmiany w pracy silnika.czy ktos moze pomoc w jakis sposobbo juz naprawde nie wiem czego sie lapac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.