Skocz do zawartości

erasures

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36
    318i
    1991 rok

Osiągnięcia erasures

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A no no x) dzieki wielkie ;)
  2. Witam wszystkich, mój vin "WBACA31040FB19791" nie mam dostępu do ASAP i bardzo bym prosił o informacje dotyczące tego autka. Z góry dzięki ;) i pozdrawiam
  3. To była cewka (dziwne bo iskra była), jest dalej coś nie tak z pracą na gazie, ale już o niebo lepiej :cool2: Dzięki wielkie za pomoc ;)
  4. Aha to skupie sie na wtryskiwaczu. To mam jeszcze jedno pytanie w takim wypadku, w augustowie poszedł mi przewód WN, jechałem do domu ok 100 km na 3'ech garach. Po założeniu nowego przewodu WN i tak chodzi na 3'ech. Czy mogło sie coś stać z wtryskiwaczem po jezdzie na 3'ech. Z góry dzieki za info
  5. W porządku na cylindrach. Moje wypowiedzi nie mają ładu bo nie wiem w co celować. To co zrobiłem/zuważyłem. Kopółka i palec wyczyszczone papierem ściernym Przewód WN- nowy bez przebicia Świeca też nowa- iskra jest Ciśnienie sprężania w cylindrze sprawdzone- w normie Zauważyłem, że jak odkręcam korek od oleju, auto przygasa a praca silnika sie zmienia (zasysa powietrze do środka) Czy to może być uszczelka pod głowicą? I czy to ma wpływ na brak oznak życia 4 cylindra?
  6. Jutro tak zrobię, podejrzewam, że pomiar ciśnienia w czwartym cylindrze nie wyjdzie za dobry :(
  7. Chodzi o najdłuższy przewód prowadzący do tego felernego 4 tłoka. Nie wiem czy wybuchy są prawidłowe, nie wiem czy w 4 jest takowy. Ale jak zdejmuje przewód z 4tej świecy (na gazie), praca silnika sie nie zmienia. Mam 113 koni Zauważyłem, że na gazie pracuje równo na 3 zaworach czy przewód jest naświecy czy nie. A na benzynie chyba trochę łapie ten 4'ty, bo reakcja jest taka, ze jak zdejmuje przewód z 4'tego na benzynie to z nierównej pracy przechodzi na równą na 3 zaworach.
  8. Mam problem, chyba poważny. Jeden z przewodów zapłonowych (4 zawór) był przerwany, i auto pracowało na 3 z 4 tłoków. Wymieniłem przewód wysokiego napięcia, świece (jest iskra) a zawór nadal nie pracuje :( Co może być nie tak? Aha i co to za obejma na przewodzie nr4 http://img842.imageshack.us/img842/1214/cotojest.jpg
  9. Temat do zamknięcia
  10. Witam, do tej pory nie miałem, żadnych większych problemów z moim autkiem. Nie mogłem znaleźć w wyszukiwarce, bo tak naprawdę nie wiem czego mam szukać. Obawy jakie dostrzegłem: - pracuje bardzo głośno, (nie faluje na obrotach) ale regularnie bardzo głośno prycha - nie stracił na mocy - silnik trzęsie się tak, że wszystko w środku trzeszczy, a przy szybszej jeździe nie słychać co mówi pasażer - i co najważniejsze, zauważyłem, że po odkręceniu korka od wlewu oleju do bloku silnika, łapie powietrze i gaśnie. Łapie gdzieś lewe powietrze?? Mam nadzieje, że ktoś pomoże mi zdiagnozować problem. Z góry dzięki. Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.