
Cossi_
Zarejestrowani-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Cossi_
- Urodziny 28.10.1985
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E65 3,0D
-
Lokalizacja
Bad Durkheim, Niemcy
Osiągnięcia Cossi_
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Tego filtra jeszcze nie widziałem. Ciekawa sprawa. Co do kosztów to wiadomo ze wszyscy chcą umyć ręce i zwalić na frajera czyli posiadaczy aut. Co do podniesienia sprawności filtrów początkowo koncerny twierdziły ze się da to zrobić ale jak przyszło do tego ze rząd chciał ich obarczyć kosztami nagle powiedzieli ze się nie da. A rząd ich dalej cisnął ze to w końcu oni są odpowiedzialni wiec powinni płacić. Wiec doszli do wniosku ze dadzą premie na zakup nowego auta po oddaniu starego czyli i tak zarobią zamiast tracić. Ostatnio słyszałem w radiu ze mogli byśmy jeść mniej mięsa bo produkcja mięsa powoduje duża emisje Co2 a mięsa spożywamy więcej niż nasz organizm potrzebuje. Tak wiec szaleńców nie brak niestety...
-
Podobno instalacja kosztuje kilkaset Euro. Ale nie wiem dokładnie
-
Witam, czy orientuje się ktoś jakie są zmiany między tymi dwiema normami spalin? Konkretnie chodzi o 535d LCI z 2007 roku. Mieszkam w Niemczech i świrują tutaj z euro 4 i to pomału coraz bardziej. Zaczęło się od centr dużych miast a teraz nawet na wsi chcą co niektórzy wprowadzać. Każde miasto ma dowolność ale szaleńców nie brakuje. Kolega dostał list u niego na wsi zamierzają za rok na głównej drodze wprowadzić takowy zakaz. Obawiam się ze zjawisko będzie się nasilać. 8 miesięcy temu takie auto jak moje kosztowało conajmniej 10 000. € teraz nie wiem czy ktoś za 6 000€ kupi. Jak. U się dało to dźwignąć do euro5 to osiągniecie 6 jest możliwe zakładając uniwersalna instalacje adblue. Jesli jest możliwość wolał bym zostać przy tym aucie b sporo zrobiłem zaraz po zakupie i jestem już kupę kasy w plecy. Jak by to było opłacalne to bym przerobił i jazdzil aż się „złamie „
-
Tak wlasciwie to lifting byl w 3 miesiacu 2005 roku
-
Pozwole sie wtracic, koszt serwisu takiego podstawowego porównując miedzy wv t5 a bmw 5 jest wyzszy w wv :mad2: odstawialem osobiscie te auta tydzien po tygodniu na serwis wiec wyszlo na to ze t5 byla drozsza o niespelna 100 euro za olej i komplet filtrow. Za wymiane oleju w asb placilem jakies niecale 500 euro w 730d ale tam jest inna skrzynia i filtr razem z misa olejowa co za tym idzie oczywiscie drozszy. Olej silnikowy nie pamietam a poza tym i tak zawsze zmieniam samemu takie pierdoły bo lubie..
-
pewnie zdechl wentylator jak u mnie. jak okaze sie ze padl to mam wentylator do polifta na sprzedanie bo do mojej nie podszedl...
-
ja mam jeszcze gorzej debil co turbine wymienial wcale ich nie zalozyl!!! i za nic nie moge ich w necie znalezc, chocby wymiar...
-
e65 730 d 2004 rok szarpie autem na trasie jak przyszpieszam
Cossi_ odpowiedział(a) na arizona78 temat w E65, E66, E67
sprawdz przeplywomierz kolego.... -
e 65 730 d 2004 kapanie oleju z srzyni biegow automat
Cossi_ odpowiedział(a) na arizona78 temat w E65, E66, E67
poza misa nalezy wymienic tuleje uszczelniajaca wtyczki mechatronica`znajdziesz na allegro w komplecie z olejem i misą. albo odezwij sie do sebka z 7er.pl jest adminem i zalozycielem strony. w razie czego ma wszystkie czesci do z ZF. a olej polecam jednak ori a nie ten revanol -
z klekotem to jeszcze klapki w kolektorze ssacym może wessac w motor. oczywiscie silnik od razu na zlom ale to zalezy jak kto gazuje i jaki rocznik bo w trakcie produkcji zmieniono z plastikowych na metalowe. metalowych nie zassa ale moga puszczac olej. mozna je tez wlasnorecznie wyciac klapki lub, lepiej zamiast dziadowac sypnac groszem i kupic nowy kolektor. brak klapek podobno msci sie jak turbo padnie bo wyssie blyskawicznie olej z silnika i zartzre go doslownie w kilkanascie sekund, poza tym jak zassie juz olej a bedzie bez klap to go nie zgasisz i bedziesz patrzyl bezradnie na ostatnie sekundy zycia silnika. ale ile w tym prawdy to nie wiem... Sam mam takie auto i jest naprawde super ale utzymanie go w kondycji i doproawdzenie do ladu po kims jest czasem zabujcze, poza tym gdybym mial jeszce raz kupic 7er to 750i mimo ze zychaja te cholerne uszczelniacze i rura od wody. do tego lpg pozadny jak landi renzo i nisko latasz, a koszty paliwa jak w dieslu no i ta skrzynia nie jechalem jeszcze zadna e 65 z idealna skrzynia i wandlerem. jak nie skrzynka to sprzeglo albo i pakiet.... sprzeglo, mechatronic w skrzyni czy kolektor ssacy to koszty okolo 2000pln za kazda z czesci osobno plus jeszcze robota wiec na dzin dobry mozna utopic 10000pln na podstawowe wady modelu do tego jakies drobiazgi czyli walniety sterownik poduszki czy przeplywke... auto jak najbardziej godne polecenia i wcale nie takie strasznie awaryjne, tylko zanim kupisz dobrze sprawdz bo okazje sa najdrozsze....... przyjemnosc z jazdy gwarantowana :)
-
praktyczne bez roznic wedlog mnie spali 1 do 1.5 litra wiecej choc i to nie regola i zaden argument. tak jak wspomniales opony drozsze do 7 bo nie widzialem mniejszych jak 18 (17 beda pasowac nawet od 3 czy 5 tylko wypada dystanse zalozyc bo et jest inne i wyglada dramatycznie) a poza tym to nie jest szczegolnie popularny rozmiar wiec nie wiem jak z uzywkami. ale co do rocznika to bym szukal od 2004 bo wczesniej z elektronka sa problemy mam znajomego co ma 745i 2002r na naprawde pozadnym wypasie i ma lzy w oczach, za to moja elektronika nie jest idealna ale porownujac do jego jest kuloodporna;) Poza tym uwazam ze do 100km/h moja 730d wcale nie jest gorsza od 745i nawet z dolu jest znacznie lepsza za to od 140km/h 745 po prostu odatuje... :D Nalezalo by ie zastanowic tylko jakie auta wolisz, do dostojnej i komfortowej jazdy zdecydowanie 7 ale 5 jest tez wygodna ale za to znacznie zwinniejsza latwiej zaparkowac lepiej ja wyczuc na drodze. Ja gdyby nie okazja to bym kupil 5 lepiej sie w niej czuje. pzdro
-
Kurcze tez bym postawil na sprzeglo... A co do przeplywki podobno gdzies wystarczy dziurke nawiercic i przeplywka jeszcze jakis czas bedzie funkjonowac. ale najlepiej nowa kupic ja chyba za 460 pln zakupilem jak dobrze poszukalem. I wielu mnie przestrzegalo przed zamiennikami mechanicy mowili ze dzialaja 50/50..... wiec chyba jedynie ori sie kalkuluje
-
Czyli jak rozumiem fotele plus przelaczniki stykna, a kable mozna przerobic??? sprawa mocno sie komplikuje gdy dochodzi masarz i wentylacja?? skad sie podpina "wiatr"?? Moze ktos ma na sprzedanie taki komplet w kolorze nasca beige??
-
Witam, chcialbym podpiac sie pod temat, mam nadzieje ze nie ma nikt nic przeciwko... Tez jestem zainteresowany podobnym doposazeniem swojego auta z ta roznica ja mam zwykle fotele tylko z pamiecia i chcialbym miec komfort najlepiej ze wszystkim albo chociaz z grzaniem... co musze kupic poza fotelami i przelacznikami w podlokietniku??? cos czytalem ze wtyczki nie pasuja i zastanawiaja mnie te sterowniki pod fotelami moje moga zostac??? moze ktos cos takiego juz robil i wie ile to kosztuje czesci robocizna??? pozdrawiam
-
[E60/1] Regeneracja mechatronika skrzyni biegów 6HP26
Cossi_ odpowiedział(a) na Mateos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Ja wymienilem caly komplet od sebka z 7er.pl i mam mieszane uczucia, fakt ze nie bylo zrobionej adaptacji i to moze byc powodem. Ogolnie to co mi dokuczalo na poczatku zniknelo, tzn. gdy stawalem na swiatlach lub wlaczalem Drive to strasznie tluklo i szarpalo mi pod autem od skrzyni az po dyfer bylo to czuc. pozniej dziwnie 2 pracowala albo tak jakby przydusilo sie auto albo tez potrafilo walnac jak przed wymiana na 1. raz bylo wszystko dobrze a raz szalala skrzynia. Najgorsze nadeszlo pozniej... 5 bieg pracowal tak jakby caly czas wskakiwal i wyskawilal przy tym szarpiac i łomoczac niemilosiernie nie szlo jechac miedzy 80 a 100 km-h :mad2: . trwalo to jakies 2 tygodnie, juz mialem do polski jechac na remont wywalczylem wolne a skrzynia sie uspokoila. Nie pracuje moze aksamitnie jak nowa ale nie ma problemow. Kolega ktory nie jest specem od ASB tzlko elekromechanikiem powiedzial mi zeby jeszcze z raz albo nawet 2 razy wymienic olej to powinna chodzic jak nowa co o tym myslicie?