Skocz do zawartości

deny_28

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1993

Osiągnięcia deny_28

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie eureka ;) Sprawdziłem wszystkie świece okazały sie dobre zarówno na zimno jak i na ciepło :) Felerem okazała sie cewka na 4 cylindrze. Miałem zapasową po zamontowaniu której wszelkie dolegliwości ustąpiły :))) Mam tylko pytanie związane z oznaczeniami cewek. Każda ma numer katalogowy (np. 1 7XX XXX) na pozostałych cewkach ten numer jest taki sam lecz inny niz na tej którą zamontowałem. Pytanie moje dotyczy tego czy to ma jakis wplyw na prace silnika. Czy musze szukac cewki z takim numerem jak pozostałe. Krutko mowiac czy do tego modelu silnika (2,0 24V vanos) jest jakis wybrany model cewki zapłonowej czy pasuje kilka ;) Pozdawiam i dzieki za pomoc.
  2. Witam. Mam problem z jednym cylindrem a dokładniej z faktem iz gdy jest zimny silnik pali i pracuje normalnie a po rozgrzaniu tzn przejechaniu około kilometra przestaje palic na jeden gar (takie wrażenie). Wiecie może co może byc przyczyna? Sprawdzalem świece OK Spawdzalem po kolei wszystkie cylindry odłączając cewki i wyszło na to ze nie pali na trzeci gar od sciany grodziowej. Nie bardzo wiem jak sprawdzic cewke czy po nagrzaniu umiera. Mam jakies zapasowe ale na zewnatrz sa troszke inne niz te na głowicy. Mam pytanie czy to jakas wazna sprawa czy moze właściwości sa takie same a wyglad zmieniał sie z wiekiem :) Dodam tylko ze to dwu litrowy vanos z 95 roku. Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.