
beli10
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O beli10
- Urodziny 18.10.1989
Informacje osobiste
-
Moje BMW
BMW e39 528i 1996rok
-
Lokalizacja
Zduńska Wola
Osiągnięcia beli10
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Poprzedni właścieciel napewno nie dbał o auto. Jak kupowałem to niestety nie było ani czynnika ani paska klimy. Zresztą uszkodzony był również napinacz klimy i rolki. Oraz wentylator jak i klimatronik. Wszystko zostało wymienionie na nowe (używka klimatronik) Sprężarka jest oryginał data produkcji auta. Chodzi cichutko. Załącza sie normalnie no i pompuje ciśnienie. Węze wszystkie od klimy również oryginał więc może i nie zmieniane, nie widać żadnych spawów itp. Skraplacz również oryginał z zewnątrz czysty, do środka niestety się nie zajrzy :P Z tego co zrozumiałem gość powiedział, że mogą być trzy rzeczy: Osuszacz przytkany, Zawór przytkany oraz powietrze w układzie. Ale z tego co mi wiadomo osuszacz gdyby był zatkany, byłby zamrożony. Mam racje ?? czy nie dokońca. Zresztą w przyszłym tyg będzie zmieniony ale jeśli to nie to. Znowu czekają mnie koszta :(
-
Nic konkretniejszego oprócz tego co mi powiedział ten facet. Na necie nie znalazłem. Chyba, że wy ,macie jakieś inne opcje co mogło się zje... zepsuć. Gdyż sporo już włożyłem w klime a nie chce połowy rzeczy wymienić, jak może się okazać jakaś pierdoła
-
Ma nową maszynę wurth także raczej w miare dobra. Nie wiem ale zauważyłem, że chłop jako jedyny ma jakieś pojecie o klimie u mnie w mieście :P. Nie wiem co i jak. Jak mu powiedziałem, że dziesięć minut robili próżnie, uśmiechnął się i powiedział, że tyle to można robić chyba w maluchu a nie w tak dużym układzie. No i w maszynie zapisane jest 56min próżni.
-
Tabliczka na przodzie zielona 1210g +-25g na 100000% auto 96 rok po 98 wchodziło do ukladu właśnie ilość jaką podałeś. Byłem u pewnego Pana od klimatyzacji powiedział, że może być bardzo prawdopodobne, że mam powietrze w układzie, gdyż ci co nabijali mi klime zrobili jedynie 10min próżni, gdzie powinno być 56min przynajmniej. Czy może mieć racje ??
-
Witam :) Mam problem z klimatyzacja jak w temacie. Słabo chłodzi łapie wysokie ciśnienie. Opisze wszystko po kolei i jak najkrócej BMW E39 528i 1996rok Klimatyzacja świeżo nabita wpuszczone 1210g Wiatrak 4pin nowy wymieniony chodzą wszystkie biegi pod prostownikiem. Po zwarciu wtyczki z czujnika chłodnicy chodzi (1 i 3 bieg) po zwarciu kostki czujnika ciśnienie chodzi (2 bieg). Klimatyzacja podłączona w stacji diagnostycznej (LP) niskie ciśnienie w porządku. (HP) wysokie ciśnienie rośnie w okolice 20atm i wyżej. Wiatrak chodzi na 1 biegu nie przełącza się wtedy na 2bieg Sprężarka klimy pompuje ciśnienie więc chyba okej. Osuszacz podczas pracy jest gorący. Słyszałem, że jak by był zamrożony to oznaczało by jego zapchanie. Mam nowy jeszcze nie zamontowany Przewody HP gorący . Przewód LP ciepły. Chlodnica klimy Gorąca. Przewód ten co ma być zimny jest chlodny Inpa nie pokazuje żadnego błędu Temperatura z nawiewów według Inpy to 11-12 stopni Skraplacz czyszczony z zewnątrz nie wymieniany I tu jest mój problem nie wiem o co chodzi i co może być uszkodzone. Pomóżcie co z tym wszystkim się dzieje. Mechanicy u mnie w mieście to totalna klapa nikt nie wie ocb, potrafią jedynie podlączyć pod automat i nabić klime. A jak coś nie tak to odsyłają jeden do drugiego. Czy jest ktoś z okolic województwa Łódzkiego kto mógłby coś z tym poradzić
-
Cześc ja mam podbne wycie dość dokuczliwe ale tylko na 1 biegu leciutko na drugim troche glosniej ... 3 bieg cisza 4 tez 5 tez co to moze byc :/ ehmm 2 bieg tylko na nizszych obrotach slychac to wycie a najlepsze jest to ze dopiero po ustawieniu zaworow przed nie bylo tego slychac :/
-
Witam po krótkim czasie .. :) A więc z kontrolką oleju sobie poradziłem przy zmianie oleju. :) Wybrałem innej firmy filtr Boschowski dokladnie i gasnie przy odpalaniu kontrolka :D Nigdy więcej nie kupie już filtrona miałem już 3 z czego 2 byly wlasnie ze kontrolka dluzej gasla zepsuty zaworek prawdopodobnie ... Teraz tylko jakieś inne bo filtron to sie nadaje :P A z cieknieciem oleju jeszcze sobie nie poradzilem wymieniony czujnik, ale dalej leci :// Chyba bedzie trzeba pokrywe zaworow zdjac :P
-
Wymienie ten czujnik i zobaczymy jak bedzie kontrolka gasnać i czy będzie cieknąć :P Dzięki za podpowiedz :)
-
Witam :( Od jakiegoś czasu zauważyłem, że ubywa oleju w moiej Buni :/ Ehmm zrobiłem fotki z którego miejsca leci bynajmniej tak to wygląda olej spływa po calej głowicy i skapuje na samym dole na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem ... :/ Leci własnie w takim mniej wiecej poziomie tego łączenia :/ O to fotki miejca wycieku czego to jest wina co należy wymienić ... :/ Czy to droga naprawa ... Dodam jeszcze że kontrolka oleju gaśnie po jakiś 4-5 sek od odpalenia na zimnym silniku na ciepłym gaśnie od razu http://img69.imageshack.us/img69/8598/blok1.jpg http://img339.imageshack.us/img339/6449/blokw.jpg Na drugim zdjeciu to wskazane palcem nad gumą :/ tam sobie po całym tym spływa olej
-
Dobra no to skoro robisz na nowkach mogłbyś mi powiedzieć czy masz lapy do pompy wlasnie do silnika m10 ?? nowe i koło zamachowe o tego silnika na dwa paski ?? Zeby to wszystko zmontować lub zrób jakieś fotki jak to wygląda... No bo skoro robisz to powinnienes napisać to i owo :)) Pozdrawiam i licze na jakieś fotki lub ceny tych 2 części i jakiś kontakt :)
-
Witam :) Zakupiłem sobie kompletne wspomaganie do mojej e30 niestety z silnika m40... Mam magiel, pompe stare mocowania do niej, zbiorniczek i krzyzak, kolo pasowe tez ale od m40 :/ musze kupic kolko do m10 podwojne gdzie moge je dostać jakiś link ?? I teraz mam pytanko do was jak tą pompę zamontować bo wiem ze magiel nie ma problemu i reszta pasi tylko to mocowanie pompy jak to jest rozwiązane ... :/ Bo mam od tej m40 to do regulacji naciagu srubki itp w bloku silnika jest dziurka na montaz srubki jedna tylko ... :/ Macie może jakieś autko ze wspomaganiem i tym silniczkiem i podeslalibyscie jakieś fotki z rozwiazaniem montazu tej pompy... :/ bo jak zaczne zakladac to zeby wszystko hulalo i skakalo :P Jesli ktoś ma to prosil bym bardzo o nie bo chce sie zabrać za to :)
-
Nie no akurat czujnik cisnienia paliwa tzn regulator cisnienia jest calkiem gdzie indziej przy zaworze powietrza dodatkowego jest i reguluje tam na 3bar ... To to napewno nie to pod spodem wyglada to tak ze jest jedynie wtyczka wlasnie ta 2 pinowa, a obok taka rurka bez niczego ... :/ Gdzieś wyczytalem znalazlem ze to czujnik cisnienia atmosferycznego ale nie jestem pewien kto to ma jeszcze w e30 ?? Z tym silniczkiem bo moj kumpel np tego nie ma a też ma m10 :/ A to na drugim zdjeciu musi być do czegoś podłączone ?? Odpowie ktoś :PP ???
-
Witam :) Posiadam BMW e30 1,8 M10 86rok Chciałbym sie dowiedzieć co to jest za część obok filtra powietrza idzie niej jeden wiązka 2 kabelków a na dole wychodzi taka jakby plastikowa rurka która nie jest do niczego podłączona... Numer cześci to 0 280 101 006 BOSCH http://img175.imageshack.us/img175/7893/dsc00619p.jpg I drugie pytanko pod kolerktorem dolotowym na przepustnicy wychodzą takie 2 jakby rurki do jednej podłączona jest gumka od podcisnienia egr do drugiej nie i ciągnie tam sobie powietrze czy do powinno być gdzieś podłączone ?? http://img541.imageshack.us/img541/2225/dsc00621af.jpg
-
Już mam drążek z amortyzacją układu :)) Twoje 90% to 100% he PZDR
-
Witam :) Otóż nastał czas po zimie na wymianę mojego zawieszenia w mej BM ... Jest to e30, 1986, 318i, bez wspomagania... I tu jest moje pytanko, jest na rynku parę drążków kierowniczych rożnych firm. I niektóre proponują do tego auta jakieś drążki z amortyzacją układu kierowniczego oraz drążki bez takowej amortyzacji :/ Czym to się różnie i jaki drążek mam w swojej Buni :// Jak to sprawdzić ?? ... Firmę już wybrałem Lemforder albo Febi ale z tą amortyzacją pewien nie jestem :/ Pozdrawiam :)