
Suspect
Zarejestrowani-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E39 528 1996
Osiągnięcia Suspect
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Cześć, mimo wizyty u jednego elektromechanika nie udało mi się rozwiązać problemu z nieprawidłową pracą silnika. Na początku wyskoczył błąd czujnika położenia wału, wymieniłem na oryginalny simensa, błąd zniknął a problem nadal występuje. Problem ten polega na tym, że auto często nie może osiągnąć wyższych obrotów niż wolne obroty. Na postoju gdy puszczę pedał gazu silnik pracuje prawidłowo na wolnych obrotach, gdy dodam gazu zaczyna się dławić i zamiast zwiększać obroty to zmniejsza i zaczyna gasnąć. Po pewnym czasie jednak najczęściej wkręci się na obroty, trzeba odczekać z 5min. Podczas jazdy silnik ma momenty gdy zaczyna się dusić i tak samo gdy wcisnę pedał gazu zaczyna się dusić i zwalnia, gdy dam mu mniej gazu jedzie dalej tak jak trzeba. Po ostatnim podłączeniu pod komputer ten elektromechanik stwierdził, że dostaje za dużo powietrza niż powinien. Co może być przyczyną problemu? Sprawdziliśmy już szczelność kolektora, filtr powietrza, pompę paliwową. Autko jest zagazowane ale problem ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Jest to BMW e39 528 rocznik 1996.
-
Cześć, w najbliższym czasie mam zamiar zabrać się za wymianę świec zapłonowych w BMW 528 rocznik 1996, zagazowana. Jakie świece sprawują się najlepiej w tym silniku uwzględniając zainstalowaną instalację gazową?
-
Cześć, odkąd kupiłem samochód czyli jakieś 4 miesiące tematu słychać jak odzywa się wspomaganie lecz od niedawna odgłosy te bardzo się nasiliły. Wspomaganie słychać podczas dodawania gazu i przede wszystkim skręcaniu. Nie są to jakieś delikatne odgłosy, gdy skręcam słychać mnie z dość dużej odległości. Sprawdzam bardzo często płyn w zbiorniczku od wspomagania, jest w normie i nie ubywa. Prawdopodobnie przyczyną problemu jest pompa wspomagania lub maglownica. Jak rozpoznać które z wymienionych jest przyczyną problemu, jest jakiś prosty sposób do zrobienia z zewnątrz bez podnoszenia?
-
Przy zimnym silniku nie miałem okazji sprawdzić bo odstawiłem znów na parking koło serwisu tyle że już dziś się nic nie dowiem bo już zamknięte, dopiero w poniedziałek. To lekkie pykanie było słychać na rozgrzanym silniku i gdy był on uruchomiony. Zawsze chodził cichutko że ledwie słychać i tak było dopóki nie przejechałem z 10km.
-
Tak, na nawiewie przełączyłem na czerwone i w panelu klimy dałem 32 stopnie i nic, nadał chłodne powietrze. A co z tym cyklicznym pykaniem w silniku? Czy to może być przegrzanie silnika i problem z głowicą? Czy może to tylko tymczasowo z powodu zbyt dużej temperatury? Dodam, że nie działa mi wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej tak więc nie wiem jaka była naprawdę.
-
Witam, po drobnej stłuczce odebrałem dziś samochód z serwisu, była rozwalona chłodnica i była wymieniana. Po około 10km jazdy zaczęło się szwankowanie silnika. Jechałem na gazie i czułem przerywanie w pracy silnika. Zauważyłem że mimo że silnik był dobrze nagrzany nie dmuchało ciepłym powietrzem do środka, leciało chłodne a zawsze było aż gorące. Dalej przejechałem jeszcze z 5km i usłyszałem takie niezbyt głośne, cykliczne pykanie tak jakby coś z zaworami. Zaparkowałem samochód pod serwisem i dam go do dalszej naprawy w poniedziałek. Czy to może być przegrzanie silnika skoro z dmuchawy nie leciało ciepłe powietrze a jedynie zimne?
-
Witajcie, mam do czynienia w swojej betce ze słabym sygnałem radiowym. W czasie jazdy radioodtwarzacz lubi przerywać a w rzeczywistości zasięg stacji radiowej powinien być dobry. Czy seryjnie wszystkie radioodtwarzacze w BMW e39 były montowane ze wzmacniaczem antenowym? Może antena szwankuje i jej wymiana załatwi sprawę?
-
Problem polega na tym, że na niskich biegach podczas wciskania sprzęgła lub puszczaniu pedału gazu słychać w okolicach skrzyni biegów takie charakterystyczne ciche stuknięcia, jest ich tyle samo ile każdego szarpnięcia samochodu. Czasem podczas postoju na biegu jałowym także słychać takie delikatne stuki jeżeli dobrze się wsłucham w okolicy skrzyni biegów, wzrastają one wraz z prędkością obrotową silnika. Słychać tak, jakby skrzynia się ruszała lecz to tylko moje wyobrażenia na ten temat. Jaka może być przyczyna problemu, poduszki skrzyni biegów?
-
U mnie jest identycznie, niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły wskazówka stoi w okolicach czerwonego pola. No nic... Spróbuję podmienić te zegary i zobaczymy czy problem ustąpi.
-
Problem w tym że te co dostałem nie są w wersji europejskiej więc nie ma sensu przekładać ich na chwilę skoro i tak będę wymieniał na zegary europejskie. Szybka w nich jest porysowana i w ogóle nie ma sensu ich zakładać.
-
Witam, od dnia dzisiejszego jestem właścicielem bmw e39 528 z 1996 roku a jego poprzedni właściciel przed zakupem uprzedził mnie o pewnej usterce. Prędkościomierz często staje na 0km/h, obrotomierz ma wahania mimo że prędkość obrotowa silnika nie ulega zmianie, wskaźnik temperatury płynu chłodniczego stoi w okolicach czerwonego pola a spalanie na zegarach, pozostałe temperatury itp wyświetlane są nieprawidłowo. Poprzedni właściciel twierdził, że wystarczy zmienić zegary ponieważ z pewnością to one zaczęły wariować, dostałem od niego takowe zegary na zamianę. Jak myślicie, czy przyczyną problemu są zegary? Nie chciałbym ich kupować na darmo.
-
Cześć, dziś zabrałem się za wymianę końcówek drążków kierowniczych i pojawił się pewien problem. Końcówka jest tak zapieczona że nie chce wyskoczyć ze zwrotnicy, WD40 ani młotek w żaden sposób nie pomaga, próbowałem nawet podnośnikiem wypchnąć sworzeń końcówki lecz to także nie przyniosło żadnego rezultatu. Ściągacz nie jest zbyt tani, więc co mogę jeszcze zrobić aby rozdzielić końcówkę ze zwrotnicą?
-
Cześć, przy większej prędkości tj. mniej więcej od 70km/h w górę przy skręcie w lewo mocno lata kierownica a w okolicy koła słychać stukanie. Tak więc coś jest nie tak przy prawym kole. Zauważyłem że osłona drążka kierowniczego przy prawym kole jest uszkodzona, co dokładniej mogło się stać? Co sprawdzić i wymienić aby pozbyć się tego problemu? Wymiana drążków wraz z końcówkami oraz osłonami gumowymi załatwi sprawę?
-
Cześć, wam. Niedawno dokonałem wymiany przepływomierza, poprzedni prawdopodobnie był uszkodzony. Układ dolotowy był w ogóle nie szczelny, można powiedzieć że powietrze omijało filtr powietrza, praktycznie w ogóle był nie używany podczas pracy silnika. Kilka dni temu dokonałem wymiany przepływomierza wraz z tym zrobiłem porządek z układem dolotowym, wszystko jest szczelne jak należy. Od tego momentu zaczął się problem z wolnymi obrotami na gazie, nie sprawdzałem czy występuje on także na benzynie. Gaz podłączony jest do układu dolotowego przed przepływomierzem. Na postoju wszystko jest ok, silnik pracuje jak należy lecz gdy jestem podczas jazdy, po przekroczeniu 2-3 tysięcy obrotów, wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu pedału przyśpieszenia silnik nagle gaśnie, obroty nie zatrzymują się w dolnym zakresie. Jeżeli puszczę gaz z około 1-2 tysięcy obrotów, obroty silnika zatrzymują się przy 900 czyli wszystko jest ok. Czy ktoś wie co może być przyczyną tego problemu? Próbowałem regulować gaz lecz o ile zrobiłem to poprawnie nie przyniosło to żadnego rezultatu.
-
Cześć, zerwała mi się poduszka amortyzatora prawego, tylnego. Amortyzator sobie lata pod nadkolu i nie jest umocowany, dlatego pojawił się problem z którym jak na razie sobie nie poradziłem. Śruba która mocuje amortyzator do poduszki, została na amortyzatorze. Przy próbie jej odkręcenia ta tulejka która wchodzi w amortyzator kręci się razem z nią, co mam zrobić w takiej sytuacji, jak odkręcić tą śrubę żeby amortyzator został sprawny?