Skocz do zawartości

RolandBMWE30

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 318i 1986r, z silnikiem m20b23.

Osiągnięcia RolandBMWE30

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. juz padl ;p :cry2:
  2. :) czyli nie bedzie to problem jesli wsadze ten 4.10?
  3. wlasnie problem w tym, ze nigdzie nie moge znalezc z takimi przelozeniami ani na szrotach w moich okolicach ani allegro :( do e30 znalazlem jedynie 4.10 moze takie byc??? wyczytalem na forum, ze roznica miedzy przelozeniami powoduje roznice predkosci maksymalnej lub przyspieszenia.
  4. no to jest silnik m20b23, w sobote zamierzam go rozebrac i sprawdzic czy czasami nie jest lozysko uszkodzone lub nie brakuje oleju. poprzedni wlasciciel na walil smaru do srodka i wymieszal go z olejem ;p napewno jest walnieta uszczelka poniewaz mnostwo tego smaru wydostala sie na zewnatrz.
  5. RolandBMWE30

    pytanie o dyferencjał

    witam, jestem swiezo upieczonym wlascicielem BMW serii 3 tj., 318i lecz z wymienionym silniem na 323i. Moje pytanie (pewnie na tym forum jest juz tego kupa, ale ;p) dotyczy dyferencjalu (tylnego mostu) nigdzie nie moge znalezc tego mostu do silnika 2,3 a wiem, ze kazdy (chyba kazdy ;p) rozni sie przelozeniem, tak wiec czy zalozenie dyferencjalu od silnika o pojemnosci 2.0 lub 2.5L do mojego 2.3 bedzie powodolwalo wielka roznice i czy jest to wogole dozwolone???:P:P prosil bym o odpowiedz :) tak jak powiedzialem jest to moje pierwsze bmw i od razu sie w nim zakochalem i nie mam zamiaru go sprzedawac lub nie daj boze zlomowac przez cos takiego :):) tym bardziej ze wiaze z nim jeszcze duze plane ;p z gory dziekuje!! pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.