Skocz do zawartości

kurteczka_on

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Piastów

Osiągnięcia kurteczka_on

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Miałem kilka razy taki sam problem. Teraz mam założoną "samoróbkę" z blachy bodaj 3mm, wzmocnionej dwoma kątownikami i odpowiednio wyprofilowanej. Nie ma w niej żadnych otworów wentylacyjnych a tylko otwór na korek od oleju. Raz na dwa trzy miesiące, gdy już ta blacha dobija do silnika jadę na warsztat, wyciągają mi tę blachę, profilują na nowo i w drogę.
  2. kurteczka_on

    Wspomaganie

    Rozciekła mi się przekładnia wspomagania w E-30. Może ktoś wie czy można ją rozebrać i wymienić uszczelnienia, czy jest to element nierozbieralny i muszę kupić nową?
  3. Może ktoś miał podobny problem. Ni stąd ni z owąd znikło mi podświetlenie wyświetlacza komputerka (data, godzina, temperatura). Zawsze po załączeniu zapłonu wyświetlacz świecił jaśniej, a teraz załączony zapołon czy nie guzik widać. I nie chodzi mi o żarówkę która podświetla przyciski po załączeniu świateł, ona się świeci. Może ktoś coś doradzi zanim pojadę do elektryka.
  4. kurteczka_on

    Visco

    No dobra. Wszystko co piszecie jest piękne, ale w mojej E-30 przy wyłączonym silniku wentylator obraca się zupełnie luźno, przy uruchomionym silniku na wolnych obrotach albo stoi, albo powoli się obraca ale gdy tylko dodam gazu to wpada na obroty i wyje jak cholera. I co mam o nim sądzić? Sprawne czy niesprawne?
  5. Z tego co wiem może to świadczyć o tym, że ktoś próbował cofnąć licznik kilometrów. W mojej E-30 jest to samo i magik od elektroniki powiedział mi, że ktoś kręcił licznik. Da się to naprawić.
  6. kurteczka_on

    Soczewki

    Ja mam pytanko odnośnie regulacji świateł w E-30 Touring. Przestała działać i odnoszę wrażenie, że światła opadły bo jadąc mam bardzo słabą widoczność (bliską). Jak to działa, może ktoś wie czy to jest regulacja elektryczna czy na linkę czy może pneumatyczna?
  7. E-30 318 Touring były produkowane chyba do 1993 roku. Moja Betka włśnie taka jest z 1992 roku.
  8. kurteczka_on

    Dzwięki e30

    Moja "betka" jest z 1992 roku. I jesli chodzi o wskazanie temperatury na zewnątrz, to nic nie muszę robić, bo sama wskazuje temperaturę niższą niż +3 st.C. Po załączeniu funkcji "memory" (na na komputerku jest taki klawisz) minutę przed pełną godziną daje znać potrójnym sygnałem dźwiękowym.
  9. kurteczka_on

    Dzwięki e30

    Moja 318 E-30 pokazuje temperaturę na zewnątrz, poza tym przy 3st. C i niżej na wyświetlaczu komputerka pokazuje się odczyt temperatury i sygnalizuje to pojedyńczym sygnałem dźwiękowym. A po załączeniu funkcji "memory" na minutę przed pełną godziną daje znać potrójnym sygnałem dźwiękowym.
  10. E-30 318 Touring '92. Na LPG bujnęła się do 185 km/h. Ale jeszcze miałem trochę miejsca pod pedałem, tylko dobra droga się skończyła. Ale muszę przyznać, że auto jest trochę mułowate nawet na benzynie. Wcześniej jeździłem Alfą 33 z silnikiem 1.7 boxer i miała nieporównanie większego kopa. Ale to wynika chyba po części z wagi bo Alfa była ok. 350 kg lżejsza. A swoją drogą ciekaw jestem jaką prędkość maksymalną ma 318 E-30 według książki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.