Skocz do zawartości

mkami

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 3.0d

Osiągnięcia mkami

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. skrzynia jest automatyczna. Podczas pływania nie zmienia jednak biegów. Kiedy jadę na tempomacie na 6 biegów np 110 i silnik wchodzi w pływanie, zmieniam manualnie na wyższy bieg i wtedy, zazwyczaj jest to 3 bieg, przy wyższych obrotach silnik przestaje pływać. Z kolei, kiedy jadę pod górę na manualu, przy niższych obrotach silnik jakby się dławił i muszę wejść na jeszcze niższy bieg, żeby depnąć więcej obrotów, wtedy silnik przestaje się dusić. A może DPF się zatyka i blokuje wypływ spalin? Już raz zapaliła się żółta kontrolka z informacją o podwyższonej emisji spalin, ale następnego dnia sama zgasła? A może, i skrzynia i DPF? :-)) W tym samochodzie już nic mnie nie zdziwi. Jeżdżę BMW od 1995 roku, miałem większość modeli, i tak, jak zużywa się i psuje e60, nie psuło się wiele starszych razem wziętych :-))))) W aso w BMW we Wrocławiu trzeba czekać 10-14 dni na diagnostykę. Aż boję się pomyśleć, jak będą się psuły te nowe "cacka".
  2. Komputer nie rejestruje żadnych błędów, czujnik pokazuje prawidłowe ciśnienie. Z takim objawem zrobiłem już 7 tys.km.
  3. Witam. Od jakiegoś czasu mam pewien problem. Jadąc ze stałą prędkością, na przykład na tempomacie, auto regularnie pływa na obrotach w taki sposób, jakby sobie cały czas przygazowywało. Zakres wahnięć 300-400 obrotów, więc wyraźnie wyczuwalny. Często, podczas tego falowania, w momencie, kiedy opadają obroty i zaczynają się podnosić towarzyszy temu dziwne mechaniczne rzęcholenie, które ja słyszę raczej z prawej strony. Sprawdzałem błędy na kompie, jeździłem nawet z podłączonym kompem, ale nie ma żadnych błędów. Nie wiem, czy to przypadek, ale auto zaczęło tak się zachowywać, od momentu, kiedy wymieniłem kolektor wydechowy. Nie założyłem jednak oryginalnego, blaszanego, ale od E39. Teoretycznie jest taki sam i pasuje, jednak ten oryginalny jest bardziej pękaty i większy. Poza takim samym rozstawem otworów jest jednak zupełnie inny. Może ktoś wie, czy kolektor od e39 nie zmienia w jakiś sposób pracy silnika w e60 i to właśnie on może mieć wpływ na falowanie obrotów? Parę dni temu zaświeciła się na jeden dzień żółta kontrolka silnika i komunikat o podwyższonej emisji spalin. Następnego sama zgasła. Z tego, co wiem, może być już zapchany DPF, auto ma ponad 250 tys.km i filtr nigdy nie był czyszczony. A może to jest powód? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  4. mkami

    błąd w DDE 3.0d 218 KM

    Witam. Mam pewien problem, może ktoś poradzi, co można zrobić? Dwa lata temu kupiłem 5 w Niemczech. Przy wymianie oleju, przy kasowaniu serwisówki, okazało się, że w sterowniku silnika DDE jest błąd o nazwie inter... 4, i w żaden sposób nie można go wykasować. W historii przeglądów wyszło, że zmieniano w niemczech 5 razy softa. Wgrałem również nowy w Polsce, ale także nic to nie dało. Oprócz tego, że auto od samego początku dużo pali w mieście (ok 14-15 l/100) innych objawów nie zauważam. W związki z tym, mam 3 pytania. 1.Jaki wpływ na pracę silnika może mieć ten błąd? 2.Czy ten błąd może mieć wpływ na spalanie? 3.Czy istnieje inny sposób poza wymianą sterownika w Aso, na pozbycie się tego błędu? Jestem z Wrocka, chętnie podjadę do kogoś, kto NAPRAWDĘ będzie wiedział, o co chodzi i co z tym zrobić. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.